G Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 2 hours ago, Frode789 said: De er fjernet, da det bare var svært limited supply. De kommer ikke for salg igjen (ref. kort). Frykt ikke. Det kommer custom AIB kort neste uke (25 Nov) fra alle de vanlige leverandørene som Sapphire, XFX, Asus, MSI etc, og det vil nok være en god del mer supply av det. (selv om det garantert blir utsolgt). Bare lurer litt, er limited verdt mer penger pga. den er "eksklusiv". Selv om ytelsen ikke blir så veldig OC.. Kan man likevel vente at den har samlerverdi? Lenke til kommentar
G Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 21 minutes ago, Kryptodebunker said: Det er PHP kode for æøå Innsiktsfult. Jeg kan kjøre i "ikke åpne vedlegg, script og bilder"-modus. Som jeg synes egentlig er det greieste. Er kilden seriøs så tør jeg åpne html. Men, er jeg usikker så åpner jeg heller i fra en nettleser fra en virtuell maskin eller står over dersom jeg ikke føler at jeg har noen tilknytting til avsender, eller at det ser suspekt ut. Av og til så sjekker jeg med alle disse RIPE, med flere med firkantklamme-IP-adresse-firkantklammeslutt. For å se avsenderland og litt sånn. Da slipper jeg å klikke åpne eller få det automatisk åpnet av epostklienten med dertil hijacking av min PC. 2 Lenke til kommentar
Djevlen90 Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 Ser jo ut som vi her oppe i Norge faktisk fikk en del RDNA2-kort inn i motsetning til en del andre land, det er jo litt interessant. 2 Lenke til kommentar
G Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 2 minutes ago, Djevlen90 said: Ser jo ut som vi her oppe i Norge faktisk fikk en del RDNA2-kort inn i motsetning til en del andre land, det er jo litt interessant. Fordi vi har kjøpekraft og er mindre interesserte i å levere tilbake varene? Finnes jo kjeltringer og dårlige betalere i Norge også, for all del. Men, de gjør ikke dumt i å satse på nordmenn. Selv om vi kanskje ikke ligger så sentralt til i Europa distribusjonmessig Lenke til kommentar
G Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 Og der ser det ut til at Komplett.no tok ned siden sin for litt nattvedlikehold eller opprydding? 1 Lenke til kommentar
Kryptodebunker Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 Bare jeg som F5 spammet ordresiden min, sorry 😉 1 Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 (endret) Sendt fra Komplett nå! Endret 19. november 2020 av Fresh Prince 3 Lenke til kommentar
bluhill Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 (endret) Gratulerer! Står fortsatt 2 desember for meg, men er i det minste confirmed på e-post. Noen som har fått bekreftelse på sendt 6800 XT? Evt når en får inn på lager? Endret 19. november 2020 av bluhill Lenke til kommentar
TemporalFracture Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 12 minutes ago, bluhill said: Noen som har fått bekreftelse på sendt 6800 XT? Evt når en får inn på lager? Ingen forandring her. https://www.diskusjon.no/topic/1888762-amd-rdna2-levering-forsinkelse-fortvilelse-og-forhåpninger/?do=findComment&comment=25667644 Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 (endret) Mitt og sendt, Asus Radeon 6800. Tror jeg kommer til å beholde det, da det virker å generelt være kjappere enn 3070 med unntak av RT og mangler DLSS, men har mulighet for å dra nytte av SAM på nyåret med ny prosessor antagelig. Bare litt kjipt det ligger såpass nærme XT prismessig... Endret 19. november 2020 av ZprMario Lenke til kommentar
Kryptodebunker Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 bluhill skrev (1 time siden): Gratulerer! Står fortsatt 2 desember for meg, men er i det minste confirmed på e-post. Noen som har fått bekreftelse på sendt 6800 XT? Evt når en får inn på lager? Står bestillingsvare forventet inn 27.11 her på samme kort. Begge statuser kan være feil. Vi får se hva som skjer i løpet av dagen. Lenke til kommentar
FlyDuc Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 14 minutes ago, Kryptodebunker said: Står bestillingsvare forventet inn 27.11 her på samme kort. Begge statuser kan være feil. Vi får se hva som skjer i løpet av dagen. Samme kort her med samme dato som deg også 27.11. Men jeg har fortsatt ikke fått noen epost fra komplett om jeg er heldig eller uheldig enda... men når jeg ser at han har 2.desember så tviler jeg på at jeg får noen nå... 😅 Prøve lykken neste gang da. Lenke til kommentar
Kryptodebunker Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 FlyDuc skrev (4 minutter siden): Samme kort her med samme dato som deg også 27.11. Men jeg har fortsatt ikke fått noen epost fra komplett om jeg er heldig eller uheldig enda... men når jeg ser at han har 2.desember så tviler jeg på at jeg får noen nå... 😅 Prøve lykken neste gang da. Sjekk søppelpost kommer fra [email protected] Lenke til kommentar
FlyDuc Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 4 minutes ago, Kryptodebunker said: Sjekk søppelpost kommer fra [email protected] Takk, smart glemte det helt. Men nei fant ingenting der heller.. Men ordren er der fortsatt men vi får se når vi får epost og om den kanselleres eller ei. 1 Lenke til kommentar
Dørknagg Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 Skulle ikke kortene vært priset 1000kr mindre? Typ til 7500kr? 6800 xt kostet jo faktisk mer enn 3080 på launch. 1 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 (endret) Ingen endring på min. Står fortsatt på Grønn (Reservert (på lager)). Ubehandlet med unntak av bekreftelse som kom til mange kl 18:25 i går. Altså fortsatt Åpen. Endret 19. november 2020 av G Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 (endret) Da fikk jeg mail om at mitt 6800xt var sendt Endret 19. november 2020 av Handl3vogn 4 Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 Handl3vogn skrev (2 minutter siden): Da fikk jeg mail om at mitt 6800xt var sendt Moro! Var det på lager da du bestilte, eller hadde den opprinnelig leveringsdato senere? Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 (endret) Det var på lager hadde ordre nummer 3830204x og bestilling ble lagt inn 15.02 Endret 19. november 2020 av Handl3vogn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå