TemporalFracture Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 13 minutes ago, Dudeliduu said: Fikk ikke jeg heller, men det var kanskje like greit. Tror jeg burde vente på at jeg får den bestilte 3080 TUF OC Har fremdeles ikke kansellert min bestilling (non-OC) til MSRP. Sitter og lurer veldig på hva jeg skal gjøre nå. Med RX 6800 XT kommer jeg for første gang til å ha en komplett AMD PC, som er litt artig og kan kanskje ha noen fordeler (selv om Nvidia også sannsynligvis vil kunne benytte SAM). I tillegg er ekstra VRAM sikkert fint for VR, og god Linux støtte setter jeg stor pris på. Men så virker det som at alt i alt så er 3080 et bedre kort til faktisk lavere pris. Eh. Luksusproblem. 2 Lenke til kommentar
bluhill Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 Fikk også bekreftelse 😄 Ikke oppdatert på mine ordrer på komplett enda da. 2 1 Lenke til kommentar
Faxa Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 Ingen her heller, så må vel slite med mine 2 980 kort en stund til Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 Jeg fikk også e-posten, men jeg hadde flere ordrer, og de sier "ordren". Lever fortsatt i håp at de går gjennom de resterende 😛 Lenke til kommentar
Vayra Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 22 minutes ago, JetzBullet said: 😰Jaja.. Samme her 😕 Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 (endret) Fikk bekreftet et RX 6800 da. Gleder meg, eneste jeg mangler i maskinen nå. Endret 18. november 2020 av Fresh Prince 1 Lenke til kommentar
A.Jobim Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 Var det kun Komplett som solgte de nye korta i Norge? Blir litt apples to oranges sammenligning her, og hvem vet hvor stor allokeringen var fra butikk til butikk, men da virker det som det var flere RTX 3080-kort ved lansering i Norge, eller er det altfor søkt? Kan jo hende det var et større antall RX-kort kun hos Komplett enn det var totalt 3080-kort fordelt på alle butikkene. Lenke til kommentar
Kryptodebunker Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 Kun komplett og power Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 A.Jobim skrev (21 minutter siden): Var det kun Komplett som solgte de nye korta i Norge? Blir litt apples to oranges sammenligning her, og hvem vet hvor stor allokeringen var fra butikk til butikk, men da virker det som det var flere RTX 3080-kort ved lansering i Norge, eller er det altfor søkt? Kan jo hende det var et større antall RX-kort kun hos Komplett enn det var totalt 3080-kort fordelt på alle butikkene. Du må telle med AIB kort for AMD, og det vet du ikke status på før 25 Nov. Det er nok mange flere kort tilgjengelig da, enn idag. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 Ser to 6800XT på finn.no HBO over 10k LOL 1 Lenke til kommentar
Dudz0r Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 Fikk mail som over fra Komplett men ordre er ikke kansellert i ordresystemet, hva skjer? Lenke til kommentar
Kryptodebunker Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 Thobjo skrev (14 minutter siden): Fikk mail som over fra Komplett men ordre er ikke kansellert i ordresystemet, hva skjer? Om at du fikk kort? Lenke til kommentar
G Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 Har en epost som også kan gå i "gammal epost-modus". Ser ut som om at Komplett sin epost ikke er kompatibel med tegnsett Fikk det på dette viset: Quote Kjære kunde, Gratulerer! Du mottar denne mailen fordi du er en av de heldige få som har sikret deg et av de nye kortene fra AMD Radeon RX 6800-serien. Takk for din tålmodighet mens vi har arbeidet med å verifisere alle ordre. Dessverre har vi ikke alle kortene på lager enda, men vi forventer at alle skal ha mottatt kortene sine iløpet av 1-2 uker. Du kan når som helst følge status på din ordre, inne på min side. // Hilsen oss på Komplett Lenke til kommentar
Kryptodebunker Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 Det er PHP kode for æøå 1 Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 (endret) Ventepølse til alle som ikke fikk AMD sin utgave, for en gangs skyld vinner nvidia på pris. Endret 18. november 2020 av Nwader 1 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 3 hours ago, StianBB said: Når kl fikk dere? Tror ikke jeg fikk noe kort nå siden det har gått så lang tid. Fikk min epost kl 18:25 1 Lenke til kommentar
-=HellBound=- Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 3 minutes ago, Nwader said: Ventepølse til alle som ikke fikk AMD sin utgave, for en gangs skyld vinner nvidia på pris. heheh leste om noe på reddit før i dag. Noen bots som hadde kjøpt alt som hadde 6800 i seg på Newegg. 3 Lenke til kommentar
G Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 2 hours ago, Nopez said: Jeg så ikke kortene hos komplett, og jeg ser de ikke nå heller? Noen andre som har det prolemet? Noen var greie i hovedtråden for RDNA2 med følgende lenke: https://www.komplett.no/kampanje/129164/amd-radeon-6000-series Man fant kortene eksisterende der noen minutters tid. 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 2 hours ago, Quakecry said: At det er så sinnsykt mange som skal oppgradere skjermkort Enten er det bare at de får få kort, ellers så er det et villt antall som alle skal oppgradere. Tipper det sistnevnte, samt innesnødde i covid-19 trengselens tid. Folk er nok sultne på underholdning. Hvor lenge holder det å se de samme filmene og seriene presentere seg på Netflix, HBO, Viaplay med flere liksom? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå