ZprMario Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 (endret) FIkk bestilt meg Asus 6800 kortet da det virka å være siste som var igjen på lager. Litt usikker på om jeg beholder det eller ikke, ble litt revet med når jeg først kom meg inn i systemet... Står mest mellom det og et 3070, selv om 6800 xt ikke var så fryktelig mye dyrere... Men spiller uansett kun i 1080p per nå, og ikke den mest kresne. Følte at det var på tide å oppgradere fra et 1080 kort (ikke Ti utgave), men blir litt usikker på om 6800 er verdt pengene, alt tatt i betraktning. Har riktignok nylig oppgradert til en bra AMD-rigg, så har mulighet for å få en fordel av SAM om jeg skaffer meg en 5000 series cpu utpå nyåret en gang. Ikke fått mail enda hverken med bekreftelse eller avvisning, men står fortsatt som reservert på ordresiden, med grønn firkant... Endret 18. november 2020 av ZprMario 2 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 Hvis det sto en på lager når du bestilte, har du mest sannsynlig ikke fått noe kort. Lagerstatusen til komplett er ikke real time. Er det noen som har fått bekreftelse epost fra Komplett om at de får kort? Jeg snakker ikke om ordrebekreftelsen. 1 Lenke til kommentar
TemporalFracture Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 Komplett har bekreftet over mail at jeg er en av de heldige. Jippi! Det er et "men" her dog: Quote Dessverre har vi ikke alle kortene på lager enda, men vi forventer at alle skal ha mottatt kortene sine iløpet av 1-2 uker. Strålende fornøyd uansett! 3 Lenke til kommentar
JanFrode Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 (endret) Fikk denne i eposten, men tar den med en stor klype salt 😛 Sitat Endret 18. november 2020 av JanFrode 4 Lenke til kommentar
Kryptodebunker Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 Jeg fikk og 😀👍 3 Lenke til kommentar
StianBB Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 Når kl fikk dere? Tror ikke jeg fikk noe kort nå siden det har gått så lang tid. Lenke til kommentar
TemporalFracture Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 2 minutes ago, JanFrode said: men tar den med en stor klype salt Kan da ikke være mulig at det skal slå feil nå vel? Lenke til kommentar
Kryptodebunker Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 Akkurat nå. MSI 6800xt 1 Lenke til kommentar
TemporalFracture Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 2 minutes ago, StianBB said: Når kl fikk dere? Står 18:25 på emailen jeg fikk. 2 Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 Fikk! https://imgur.com/a/0tYuZhP 1 Lenke til kommentar
hOLaa Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 Kjære kunde, Du er en av ekstremt mange entusiaster som vil kjøpe første levering av nye AMD Radeon RX 6000-serien hos Komplett. Interessen var enorm, og dessverre har vi ikke fått levert nok grafikkort til alle som ønsket å bestille. Din ordre er en av mange som vi ikke kan levere, og det beklager vi. Kortet som ble solgt i denne første runden er fra et begrenset opplag som AMD ikke vil produsere flere av. Vi kommer derfor til å kreditere din ordre. Kontakt oss gjerne dersom du har noen spørsmål De nærmeste ukene venter flere Radeon RX 6000-lanseringer med ulike modeller fra partnerprodusenter. Følg med på Komplett.no for å se når nyhetene dukker opp i sortimentet! // Hilsen oss på Komplett Lenke til kommentar
StianBB Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 2 minutes ago, hOLaa said: Kjære kunde, Du er en av ekstremt mange entusiaster som vil kjøpe første levering av nye AMD Radeon RX 6000-serien hos Komplett. Interessen var enorm, og dessverre har vi ikke fått levert nok grafikkort til alle som ønsket å bestille. Din ordre er en av mange som vi ikke kan levere, og det beklager vi. Kortet som ble solgt i denne første runden er fra et begrenset opplag som AMD ikke vil produsere flere av. Vi kommer derfor til å kreditere din ordre. Kontakt oss gjerne dersom du har noen spørsmål De nærmeste ukene venter flere Radeon RX 6000-lanseringer med ulike modeller fra partnerprodusenter. Følg med på Komplett.no for å se når nyhetene dukker opp i sortimentet! // Hilsen oss på Komplett Den fikk jeg også nå. Bare å prøve igjen i desember Lenke til kommentar
hOLaa Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 StianBB skrev (2 minutter siden): Den fikk jeg også nå. Bare å prøve igjen i desember Når er det AIB-kortene blir lansert? Bare random fremover eller er det en spesifikk dato satt? Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 hOLaa skrev (Akkurat nå): Når er det AIB-kortene blir lansert? Bare random fremover eller er det en spesifikk dato satt? 25 Nov. 1 Lenke til kommentar
Dudeliduu Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 Fikk ikke jeg heller, men det var kanskje like greit. Tror jeg burde vente på at jeg får den bestilte 3080 TUF OC Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 Dudeliduu skrev (Akkurat nå): Fikk ikke jeg heller, men det var kanskje like greit. Tror jeg burde vente på at jeg får den bestilte 3080 TUF OC Ser den (meget bra kort TUF OC), men er så irriterende at den hele 1650 kr dyrere enn ved launch. Hadde den enda kostet rundt 8200-8500 kr, så hadde nok jeg også kjøpt den i dag. Nå koster den 9900 kr, og da ble plutselig for meg 6800 XT et mye bedre kjøp. 3 Lenke til kommentar
Nopez Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 Jeg så ikke kortene hos komplett, og jeg ser de ikke nå heller? Noen andre som har det prolemet? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 At det er så sinnsykt mange som skal oppgradere skjermkort Enten er det bare at de får få kort, ellers så er det et villt antall som alle skal oppgradere. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 Nopez skrev (1 minutt siden): Jeg så ikke kortene hos komplett, og jeg ser de ikke nå heller? Noen andre som har det prolemet? Utsolgt og fjernet fra nettsiden. 1 1 Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 Nopez skrev (1 minutt siden): Jeg så ikke kortene hos komplett, og jeg ser de ikke nå heller? Noen andre som har det prolemet? De er fjernet, da det bare var svært limited supply. De kommer ikke for salg igjen (ref. kort). Frykt ikke. Det kommer custom AIB kort neste uke (25 Nov) fra alle de vanlige leverandørene som Sapphire, XFX, Asus, MSI etc, og det vil nok være en god del mer supply av det. (selv om det garantert blir utsolgt). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå