Gå til innhold

Hvor kjøpe PlayStation i butikk?

Smultring77

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
RaptorStrike skrev (Akkurat nå):

Utrolig at salgssystemer på nett er så elendig i 2020. Kritikken går til Coop, Power og Elkjøp.

Nei det er ikke det. Dette skjer hvor ofte? Sist gang var PS4 og det er 7 år siden. Den gang da var det også fysisk salg. Å dimensjonere etter dagens trafikk for hele året er bortkastet resurser 

• Liker 1
Lenke til kommentar
samco skrev (3 minutter siden):

Folk kan selge hva de ønsker på Finn er hva kjøperen er villig til å betale som driver markedet.

Store firma har ofte retningslinjer for etikk og moral. Scalping på launch faller nok inn under PR Sony ikke ønsker seg.

Endret av Nwader
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Dere som er i dårlig humør for at dere ikke fikk ps5, la meg dele noe med dere. På ps4 lanseringen, så sto jeg i kø på elkjøp lørenskog. Startet å stå i køen kl 4 på morgnenen. Elkjøp skulle åpne kl 10 eller 9, jeg husker ikke helt. Men jeg var 36 i køen og elkjøp hadde 35 ps4 :D

• Liker 4
Lenke til kommentar
Billon skrev (Akkurat nå):

Dere som er i dårlig humør for at dere ikke fikk ps5, la meg dele noe med dere. På ps4 lanseringen, så sto jeg i kø på elkjøp lørenskog. Startet å stå i køen kl 4 på morgnenen. Elkjøp skulle åpne kl 10 eller 9, jeg husker ikke helt. Men jeg var 36 i køen og elkjøp hadde 35 ps4 :D

Men en kø føles i det minste rettferdig. Når folk sitter med bots og scripts er det ikke rettferdig.

Lenke til kommentar

Hva blir status på de av oss som har kommet til "Bestill og betal" - valgt både leveringssted og betalingsmåte - men er bare en sirkel som går rundt og rundt.. 

Bare å skru av alt eller er det håp? Noe nummer man kan ringe hos Coop?

Endret av Pære-
Lenke til kommentar
Pære- skrev (1 minutt siden):

Hva blir status på de av oss som har kommet til "Bestill og betal" - valgt både leveringssted og betalingsmåte - men er bare en sirkel som går rundt og rundt.. 

Bare å skru av alt eller er det håp?

Ikke et fullført kjøp, så lite håp for det dessverre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Pære- skrev (1 minutt siden):

Bare å skru av alt eller er det håp?

sånn som jeg oppfatter den meldingen jeg fikk fra coop er at de er utsolgt. det fins ikke flere ps5 å selge. Tror nok at hvis det ikke har gått gjennom og fått bekreftelse så er det for sent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...