samco Skrevet 23. november 2020 Del Skrevet 23. november 2020 (endret) Ka med noe slikt .... Siden det er opptil 30meter med fiber hdmi kabler Endret 23. november 2020 av samco Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 23. november 2020 Del Skrevet 23. november 2020 samco skrev (12 minutter siden): Er kun Lg som har 2.1 hdmi som støtter alle vrr formater..... er grunn nok i seg selv. Hvordan det? Så vidt jeg vet er det vel Freesync på Xbox Series X og PS5. Og G-Sync interesserer meg ikke, hadde ikke tenkt å bruke TVen til pc-skjerm uansett. Hvis det var dette du mente? Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 23. november 2020 Del Skrevet 23. november 2020 Selvin skrev (7 minutter siden): Q80T har lokal dimming, så er et godt alternativ. Er vel en av de mest anbefalte QLEDene til PS5 / SX. Og mer enn god nok for One X i mellomtiden regner jeg med? For jeg antar at det ikke blir noe SX på ganske lang tid for min del. Lenke til kommentar
samco Skrevet 23. november 2020 Del Skrevet 23. november 2020 (endret) McShortFuse skrev (3 minutter siden): Hvordan det? Så vidt jeg vet er det vel Freesync på Xbox Series X og PS5. Og G-Sync interesserer meg ikke, hadde ikke tenkt å bruke TVen til pc-skjerm uansett. Hvis det var dette du mente? Kun VRR på PS5 og Series X. Mulig noen tvr må settes freesync for å få aktivert VRR på konsollene. Lg er det bare plug n play HGLG må aktiviseres i hdr game mode på Lg oleds om man vil at konsollen skal tone mappe ikke tvn på spill i hdr. Endret 23. november 2020 av samco Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. november 2020 Forfatter Del Skrevet 23. november 2020 LG CX 65" til 19990 hos komplett + 10% rabattkode og 200,- av der igjen...hmmmm 😛 Lenke til kommentar
samco Skrevet 23. november 2020 Del Skrevet 23. november 2020 Mala skrev (Akkurat nå): LG CX 65" til 19990 hos komplett + 10% rabattkode og 200,- av der igjen...hmmmm 😛 Knall pris men GX på Elkjøp i 65 malla er en mere high end tv til litt mere penger. Den fristet meg ivertfall Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 23. november 2020 Del Skrevet 23. november 2020 samco skrev (9 minutter siden): Kun VRR på PS5 og Series X. Mulig noen tvr må settes freesync for å få aktivert VRR på konsollene. Lg er det bare plug n play HGLG må aktiviseres i hdr game mode på Lg oleds om man vil at konsollen skal tone mappe ikke tvn på spill i hdr. Greit nok at LG er plug n play i dette tilfellet, men jeg klarer fint å finne fram i menyer og aktivere sånt uansett. 😉 Ellers finnes vel utallige guider på internett om det blir nødvendig å følge. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 23. november 2020 Del Skrevet 23. november 2020 (endret) 23 minutes ago, samco said: Knall pris men GX på Elkjøp i 65 malla er en mere high end tv til litt mere penger. Den fristet meg ivertfall 25 minutes ago, Mala said: LG CX 65" til 19990 hos komplett + 10% rabattkode og 200,- av der igjen...hmmmm 😛 24 990,- for 65GX. God pris. https://www.power.no/tv-og-tilbehoer/tv/lg-65-4k-oled-tv-oled65gx6la/p-1067930/ Endret 23. november 2020 av Selvin Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. november 2020 Forfatter Del Skrevet 23. november 2020 Ikke på lager. Og jeg må ha muligheten til å sette den på ett TV-bord, finnes vel sikkert stands til den, men.¨ MEN..jeg er litt avvikende mtp dett oppstyret rundt CX,raised blacks og VRR styret...Aff kunne ikke dette bare vært i orden ? 😛 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 23. november 2020 Del Skrevet 23. november 2020 8 minutes ago, Mala said: Ikke på lager. Og jeg må ha muligheten til å sette den på ett TV-bord, finnes vel sikkert stands til den, men.¨ MEN..jeg er litt avvikende mtp dett oppstyret rundt CX,raised blacks og VRR styret...Aff kunne ikke dette bare vært i orden ? 😛 Jeg også avventer pga. det, trenger ikke ny TV med en gang heller, Samsung fra 2016 med HDMI 2.0 gjør susen fortsatt Lenke til kommentar
samco Skrevet 23. november 2020 Del Skrevet 23. november 2020 Mala skrev (1 time siden): Ikke på lager. Og jeg må ha muligheten til å sette den på ett TV-bord, finnes vel sikkert stands til den, men.¨ MEN..jeg er litt avvikende mtp dett oppstyret rundt CX,raised blacks og VRR styret...Aff kunne ikke dette bare vært i orden ? 😛 Er snart ces så ... vent til da se hvordan Lg C1 specs blir å evn vurder på Jan salg en 2020 1 Lenke til kommentar
jcberg Skrevet 23. november 2020 Del Skrevet 23. november 2020 7 hours ago, Mala said: må ha muligheten til å sette den på ett TV-bord Da kjøper du ihvertfall ikke GX. Forskjellen på CX og GX er at GX er spesiallaget for veggmontering, den ligger helt flatt mot veggen når den er montert. Panelet, bildeprosessering osv er identisk. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. november 2020 Forfatter Del Skrevet 23. november 2020 jcberg skrev (2 minutter siden): Da kjøper du ihvertfall ikke GX. Forskjellen på CX og GX er at GX er spesiallaget for veggmontering, den ligger helt flatt mot veggen når den er montert. Panelet, bildeprosessering osv er identisk. Det var poenget mitt Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. november 2020 Forfatter Del Skrevet 23. november 2020 samco skrev (6 timer siden): Er snart ces så ... vent til da se hvordan Lg C1 specs blir å evn vurder på Jan salg en 2020 This 😎 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. november 2020 Forfatter Del Skrevet 24. november 2020 (endret) Noen som har testet? Ble jo sugen på CX igjen nå...lol. Endret 24. november 2020 av Mala Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 25. november 2020 Del Skrevet 25. november 2020 Og med det ble jeg 10k fattigere, endte opp med en 55" Q80T. Mistet til slutt tellingen på hvor mange forskjellige modeller og alle underliggende varianter jeg så på. 😁 Lenke til kommentar
samco Skrevet 26. november 2020 Del Skrevet 26. november 2020 McShortFuse skrev (8 timer siden): Og med det ble jeg 10k fattigere, endte opp med en 55" Q80T. Mistet til slutt tellingen på hvor mange forskjellige modeller og alle underliggende varianter jeg så på. 😁 Kondolerer med valget. Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 26. november 2020 Del Skrevet 26. november 2020 samco skrev (1 time siden): Kondolerer med valget. Med tanke på hvilken tv jeg kommer fra så er det meste en solid oppgradering, til og med den jeg kjøpte. Men er det noe som trenger kondolansen på black friday så er det bankkontoen. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 26. november 2020 Del Skrevet 26. november 2020 samco skrev (3 timer siden): Kondolerer med valget. Hvorfor kondolere? Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 26. november 2020 Del Skrevet 26. november 2020 ray001 skrev (14 minutter siden): Hvorfor kondolere? Om man ser innleggene over så er det jo tydelig at det er en lite anbefalt TV. Tråden heter beste gaming-tv til den nye konsollgenerasjonen og den tven kjøpt når ikke opp i verken bildekvalitet eller funksjoner. Men "beste" og budsjett går ofte ikke hånd i hånd hva gjelder teknologi. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå