Gå til innhold

Tips: Beste gaming-TV til Xbox og PlayStation5

Mala

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
samco skrev (12 minutter siden):

Er kun Lg som har 2.1 hdmi som støtter alle vrr formater..... er grunn nok i seg selv. 

Hvordan det? Så vidt jeg vet er det vel Freesync på Xbox Series X og PS5. Og G-Sync interesserer meg ikke, hadde ikke tenkt å bruke TVen til pc-skjerm uansett. 

Hvis det var dette du mente? 

Lenke til kommentar
McShortFuse skrev (3 minutter siden):

Hvordan det? Så vidt jeg vet er det vel Freesync på Xbox Series X og PS5. Og G-Sync interesserer meg ikke, hadde ikke tenkt å bruke TVen til pc-skjerm uansett. 

Hvis det var dette du mente? 

Kun VRR på PS5 og Series X. Mulig noen tvr må settes freesync for å få aktivert VRR på konsollene. Lg er det bare plug n play 

HGLG må aktiviseres i hdr game mode på Lg oleds om man vil at konsollen skal tone mappe ikke tvn på spill i hdr.

Endret av samco
Lenke til kommentar
samco skrev (9 minutter siden):

Kun VRR på PS5 og Series X. Mulig noen tvr må settes freesync for å få aktivert VRR på konsollene. Lg er det bare plug n play 

HGLG må aktiviseres i hdr game mode på Lg oleds om man vil at konsollen skal tone mappe ikke tvn på spill i hdr.

Greit nok at LG er plug n play i dette tilfellet, men jeg klarer fint å finne fram i menyer og aktivere sånt uansett. 😉

Ellers finnes vel utallige guider på internett om det blir nødvendig å følge. 

Lenke til kommentar
23 minutes ago, samco said:

Knall pris men GX på Elkjøp i 65 malla er en mere high end tv til litt mere penger. Den fristet meg ivertfall 

25 minutes ago, Mala said:

LG CX 65" til 19990 hos komplett + 10% rabattkode og 200,- av der igjen...hmmmm 😛 

24 990,- for 65GX. God pris.

https://www.power.no/tv-og-tilbehoer/tv/lg-65-4k-oled-tv-oled65gx6la/p-1067930/

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Ikke på lager. Og jeg må ha muligheten til å sette den på ett TV-bord, finnes vel sikkert stands til den, men.¨

MEN..jeg er litt avvikende mtp dett oppstyret rundt CX,raised blacks og VRR styret...Aff kunne ikke dette bare vært i orden ? 😛

Lenke til kommentar
8 minutes ago, Mala said:

Ikke på lager. Og jeg må ha muligheten til å sette den på ett TV-bord, finnes vel sikkert stands til den, men.¨

MEN..jeg er litt avvikende mtp dett oppstyret rundt CX,raised blacks og VRR styret...Aff kunne ikke dette bare vært i orden ? 😛

Jeg også avventer pga. det, trenger ikke ny TV med en gang heller, Samsung fra 2016 med HDMI 2.0 gjør susen fortsatt :) 

Lenke til kommentar
Mala skrev (1 time siden):

Er snart ces så ... vent til da se hvordan Lg C1 specs blir å evn vurder på Jan salg en 2020

• Liker 1
Lenke til kommentar
7 hours ago, Mala said:

må ha muligheten til å sette den på ett TV-bord

Da kjøper du ihvertfall ikke GX. Forskjellen på CX og GX er at GX er spesiallaget for veggmontering, den ligger helt flatt mot veggen når den er montert. Panelet, bildeprosessering osv er identisk.

Lenke til kommentar
jcberg skrev (2 minutter siden):

Da kjøper du ihvertfall ikke GX. Forskjellen på CX og GX er at GX er spesiallaget for veggmontering, den ligger helt flatt mot veggen når den er montert. Panelet, bildeprosessering osv er identisk.

Det var poenget mitt :) 

Lenke til kommentar
ray001 skrev (14 minutter siden):

Hvorfor kondolere? 

Om man ser innleggene over så er det jo tydelig at det er en lite anbefalt TV. Tråden heter beste gaming-tv til den nye konsollgenerasjonen og den tven kjøpt når ikke opp i verken bildekvalitet eller funksjoner.

Men "beste" og budsjett går ofte ikke hånd i hånd hva gjelder teknologi.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...