Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
28 minutes ago, TotalF said:

Har endelig fått tak i en digital versjon fra Powers drop idag, yay 😃👍

Solgte de digital versjon idag også?

 

EDIT: Så nå de har skrevet i beskrivelsen de hadde den også ja. Synd jeg ikke følger med der så ofte 😛 har bekjent som også vil ha digital

Endret av danskiii
Lenke til kommentar
danskiii skrev (50 minutter siden):

Solgte de digital versjon idag også?

 

EDIT: Så nå de har skrevet i beskrivelsen de hadde den også ja. Synd jeg ikke følger med der så ofte 😛 har bekjent som også vil ha digital

Stemmer, det var digitale så kastet meg over en. Kjører alt digitalt til tross for at det kan være billigere med disk over tid.

Lenke til kommentar
On 1/7/2022 at 8:59 PM, Mala said:

@danskiii Fantastisk plass å suge til seg støvballer. Håper dere har en Robo støvsuger som jobber flittig :)  Varmt og godt under der er det også 😛 Og gratulerer!

Fått ny plass på siden for å slippe akuratt dette :)

Beklager OT rot 😅

F5E81881-44FD-4A2D-A9D1-01B826963733.jpeg
 

 

Endret av danskiii
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må bare spørre gjeldende Netonnet.

Har noen lykkets bestille mer enn 1 st ps5 fra dem? Altså, vid separate drops?

I høst fikk jeg bestilt en ps5 fra dem. Den "gav" jeg til en funksjonshemmet brukere som jeg jobber sammen med. Hadde på forhånd avtalt med vergen hans om å få ordnet en ps5 til han da han selv ikke er i stand til å ordne bestillinger på nettet og han fikk den selvfølgelig til innkjøpspris.

Nå fikk jeg bestillt en digital til guttungen min på netonnets drop 29e desember (som jeg lenket til i den andre tråden).

Uten å melde noe til meg om dette så har netonnet kansellert den ordren å kundeservice oppgir at det er grunnet at jeg bestillte en tidligere i høst (rundt slutten av sept hvis jeg husker riktig).

Synes det er en horribel måte å behandle kundene sine på. Hadde noen fra dem kontaktet meg å forklart dette her så hadde det vel gått an å akseptere men at de bare kansellerer uten å gi lyd føler jeg er uerhørt dårlig kundebehandling.

Endret av TotalF
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...