Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
21 hours ago, Trivily said:

Bestilte fra CDON 05. Juli og nå er den sendt. Føler på vegne av de jeg har hoppet foran i køen. CDON må virkelig rette opp i systemet sitt

Da har Obs fått inn PS5en min, så skal hente den nå.

Etter en lengre samtale med cdon har de rettet opp i feilene og beklaget. To timer senere var status oppdatert til pakkes, så virker lovende.

Takk til forumet for tips og forståelse i denne vanskelige tiden :p

Lenke til kommentar

Fikk ordna opp i det med cdon da. Og bestillingen min er gjenopprettet. Men kun fordi noen hadde avbestilt digital versjonen og jeg fikk deres bestilling

rote firma ass. Men hun kundeservice dama var hjelpsom da. Så det er jo et pluss. 

Lenke til kommentar
znerk skrev (19 minutter siden):

Noen som faktisk har fått modell A vifte her? Tar to sekunder å sjekke, så setter pris på alle som gidder å sjekke. 

Ref https://www.playstationlifestyle.net/2020/11/30/different-ps5-fan-fans-cooling-louder-how-to-check/

Tenker det er flere som melder en høylytt vifte, enn det er folk som melder en stille vifte. Mulig Norge bare har trukket de korteste strået i det siste og, da.

Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (6 minutter siden):

Fikk den her på døra nå tide på men er for vamt å spille nå bor i mur blokk der holder varmen seg veldig GOOD 

4E37B744-06D3-4CF7-8761-8743AFB02BEF.jpeg

C9342A49-E66E-420D-BD6A-244009F4E3C4.jpeg

Når tid bestilte du den.? Og gratulerer for at du fikk den.🎂

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...