Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

33 minutes ago, Ps5ønskes said:

7.6 kl 17.28 fikk varsling i postenappen nå. 

wow, så vi har fått bekreftelse fra folk til 17.28 som er bra, synes CDON har mye PS5, uansett er dette det maksimale vi vet til nå, kan noen by litt mer 😁
Et annet spørsmål, noen mennesker i mellom sier at de ikke har mottatt, betalingsmåten deres var faktura? Det samme spørsmålet til de som fikk en bestillingsbekreftelse, kan noen bekrefte om det var en fakturametode for dem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
bikram skrev (1 minutt siden):

wow, så vi har fått bekreftelse fra folk til 17.28 som er bra, synes CDON har mye PS5, uansett er dette det maksimale vi vet til nå, kan noen by litt mer 😁
Et annet spørsmål, noen mennesker i mellom sier at de ikke har mottatt, betalingsmåten deres var faktura? Det samme spørsmålet til de som fikk en bestillingsbekreftelse, kan noen bekrefte om det var en fakturametode for dem?

Måtte kontakte qliro for å motta faktura da jeg ikke fikk på e-mail.

Lenke til kommentar
2 minutes ago, bikram said:

wow, så vi har fått bekreftelse fra folk til 17.28 som er bra, synes CDON har mye PS5, uansett er dette det maksimale vi vet til nå, kan noen by litt mer 😁
Et annet spørsmål, noen mennesker i mellom sier at de ikke har mottatt, betalingsmåten deres var faktura? Det samme spørsmålet til de som fikk en bestillingsbekreftelse, kan noen bekrefte om det var en fakturametode for dem?

Jeg betalte med PayPal

Lenke til kommentar
3 minutes ago, bikram said:

wow, så vi har fått bekreftelse fra folk til 17.28 som er bra, synes CDON har mye PS5, uansett er dette det maksimale vi vet til nå, kan noen by litt mer 😁
Et annet spørsmål, noen mennesker i mellom sier at de ikke har mottatt, betalingsmåten deres var faktura? Det samme spørsmålet til de som fikk en bestillingsbekreftelse, kan noen bekrefte om det var en fakturametode for dem?

Jeg fikk bestillingsbekreftelse kl 14.46 den 7/6. Har ikke fått noen beskjed fra posten. Betalte med Qliro. 

Endret av feiring
Lenke til kommentar
1 hour ago, kristianflaaten said:

Virker sånn ja. Fikk ikke noe sporingsnummer forrige gang, og har heller ikke fått det under bestillingene på CDON helt ennå. Vises på posten appen da

Sporingsnummer har poppet opp for meg nå! Om dere ikke har fått melding fra posten eller på posten appen, så ville jeg anbefalt å sjekke under "mine bestillinger" hos CDON

Lenke til kommentar
3 minutes ago, kristianflaaten said:

Sporingsnummer har poppet opp for meg nå! Om dere ikke har fått melding fra posten eller på posten appen, så ville jeg anbefalt å sjekke under "mine bestillinger" hos CDON

Samme her :) Ungen kommer til å bli SUPER HAPPY!

Lenke til kommentar
bikram skrev (16 minutter siden):

wow, så vi har fått bekreftelse fra folk til 17.28 som er bra, synes CDON har mye PS5, uansett er dette det maksimale vi vet til nå, kan noen by litt mer 😁
Et annet spørsmål, noen mennesker i mellom sier at de ikke har mottatt, betalingsmåten deres var faktura? Det samme spørsmålet til de som fikk en bestillingsbekreftelse, kan noen bekrefte om det var en fakturametode for dem?

Jeg tok på faktura :) Og den klargjøres som nevnt for sending.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
jattajattajatta skrev (6 minutter siden):

Er det meningen at man skal få fakturaen fra Qliro like etter man bestiller? Jeg har ikke fått noen faktura, så kanskje ordrene våre er bugga...

Jeg har heller ikke mottatt faktura

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Her er mitt svar fra Cdon når jeg spurte hvorfor alle som har bestilt etter meg har fått sendt sine konsoller.. Bestilte 14.40

Dette svaret fikk jeg før idag FØR de fortsetter å sende ut til folk med senere bestilling. Ikke fått postvarsel eller noe på cdon. 

 

Beklager at det har tatt tid med å få svar på dette da jeg har undersøkt med både lager og vår IT avdeling hva som har skjedd.

Normalt så  skal de eldste ordrene bli prioritert først og dessverre så har det visst seg at for dette produktet så har det skjedd en teknisk feil så det ble omvendt rekkefølge.

 

Jeg er veldig lei meg for at det ble slik og vi venter på neste leveranse som burde komme 30/6 men kan dessverre ikke helt garantere dette om leverantøren ikke kan holde sin leveringsfrist.

Vil du fortsatt beholde din ordre eller avboke den?

 

Ønsker deg en fin dag!

Endret av Showt1me
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
1 minute ago, jattajattajatta said:

For et klovneopplegg, når man en sjelden gang er tidlig ute 🤮

Samtidig har jeg sett flere med tidlig bestilling og sporingsnummer i tråden her, så konsekvent omvendt rekkefølge har det ikke vært...

Holder en knapp på at lista ble sortert alfabetisk, for å lettere kunne se om folk har bestilt to. Og så har man glemt å gå tilbake til å sortere på bestillingstidspunkt eller ordrenummer.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...