Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Jonnassen skrev (55 minutter siden):

Spør i Kundeservice. Det er ikke helt tydelig i siden om du måtte være medlem før du registrerer deg til konkurransen. 

Du melder deg inn ved å delta. Så det er likegyldig om du var registrert fra før eller ikke. 
Har registrert meg, og fikk "velkomstmail" selv om jeg allerede var medlem.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Just now, Underkiller said:

får man ikke bekreftelse på email at man er registrert? Jeg fikk verken bekreftelse på at jeg var med, eller at jeg ikke vant sist gang

kontaktet kundeservice tidligere idag, de sa at det er ingen bekreftelse

• Liker 3
Lenke til kommentar
Dragen skrev (1 time siden):

Dere som fikk kjøpe fra Obs forrige gang, og valgte levering til butikk. Fikk bestillingen ny status når den ble sendt fra lager, eller står det InProgress til den er i butikken/utlevert?

Mener å huske at det kom beskjed når den ble sendt fra lager

Lenke til kommentar

Hjelper ikke å følge denne gruppen med e-post varsling.

All e-post bolker seg sammen og blir sendt på natten etterskuddsvis, trudde meningen var at dette skulle informeres med en gang.

Nå kommer jeg alltid for sent for å  skaffe ungene denne lekestasjonen

diskusjon2.JPG.378eb7de99bf474f2ed66adc146a7fcc.JPG

Lenke til kommentar
paboee skrev (2 minutter siden):

All e-post bolker seg sammen og blir sendt på natten etterskuddsvis, trudde meningen var at dette skulle informeres med en gang.

Jeg har ingen problemer med dette. Får varsel med en gang det kommer noe her i forumet..

• Liker 1
Lenke til kommentar
paboee skrev (32 minutter siden):

6:34, 5:34, 3:34. Ser ut som de hentes en gang i timen. 

Lenke til kommentar

Ja, nesten, noen avstikkere, men alle disse var fra dagtid dagen før, når det ble diskutert Coop & Power slipp.

Gudene må vite hva som gjør dette. Bruker en yahoo e-post på privaten, og aldri sett denne typen forsinkelse før.

Lenke til kommentar
22 minutes ago, paboee said:

Ja, nesten, noen avstikkere, men alle disse var fra dagtid dagen før, når det ble diskutert Coop & Power slipp.

Gudene må vite hva som gjør dette. Bruker en yahoo e-post på privaten, og aldri sett denne typen forsinkelse før.

Oi - Har du Myspace-side også? 😛 - men forsøk å send det til en annen konto, har ikke slike problemer her.

Lenke til kommentar
paboee skrev (3 timer siden):

Sjekk settings på følg-knappen øverst på sida. Det er flere valg der for om den skal samle opp eller sende melding med en gang:

image.png.bf88d6197c98b3acda421001dfb42de9.png

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde vært interessant å vite oddsen for å bli trukket ut i Power raffle. Hvor stor forhåpninger kan man liksom ha? Hvor mange paller har de fått inn og hvor mange er interessert? Er det noen fra Power her som kan gi meg svar?

PS5 TO THE PEOPLE!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...