Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Registrerer at det er god kok på Finn.no etter at batchen fra Elkjøp har gått ut til de heldige. Ingen rent få maskiner som er lagt ut bare i dag som stammer fra siste loddtrekning hos Elkjøp. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
JC81 skrev (2 minutter siden):

Registrerer at det er god kok på Finn.no etter at batchen fra Elkjøp har gått ut til de heldige. Ingen rent få maskiner som er lagt ut bare i dag som stammer fra siste loddtrekning hos Elkjøp. 

Ah det føles så urettferdig. Men sånn er livet. 

Jeg får bare fortsette å krysse fingrene å følge godt med på fremtidige konkurranser. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
JC81 skrev (4 timer siden):

Har mistet troen på lotteriene til elkjøp og power pågrunn av dette, større kjangs for å få med å følge med andre nettbutikker, har vært med 4 ganger uten å vinne

@Knubo

kommer nok ikke til å skje så lenge det er mangel på konsoller, om 2-3 år kanskje

Endret av Mechablast
Lenke til kommentar
6 minutes ago, Charmanderiano said:

Fikk sikra meg jeg også :) men litt kjipt at de skal selge for 1000kr mer enn andre butikker.

Helt enig, desverre problem med skalpere som klarer å pushe butikker til å selge høyere. Kjøper ps5 når jeg får tak i så det går til ordentlige personer som har ventet og ikke fått tak i. 
Vært heldig nå denne uken, en til min onkel som har vært ganske snurt på komplett i lang tid og nå en kompis av min bror. 

Kommer til å legge ut senere på forumet her også når jeg får tak i en til ved senere anledning. ☺️

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...