Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
12 minutes ago, Feilhode said:

Man får ikke lagt til PS5 i handlekurven hos CDON. 

image.png.099a25d058dca6ee96ed26c06ef13517.png

Fekk det når eg forsøkte gå til kasse etter lagt i handlekurv. Ser ut som det er tomt da?

Kan også vera fordi eg allereie har bestilt. Idk. Eg ville berre sjå kva som skjedde.

Endret av Drunkenvalley
Lenke til kommentar
Boye skrev (6 minutter siden):

Samme her, mulig en må lage konto og logge inn før bestilling så de kan verifisere "maks antall"?

Eh, på tide å børste litt støv av PS4en i mellomtiden C-: Det her draaaaaaaaaaaaran godt ut gitt.

Nope. Å logge seg inn gjorde nada

Lenke til kommentar

Tror CDOn gjorde noe genialt.
De hadde sikkert PS5 på lager, men annonserte med levering april for at scalpere ikke skulle bestille.
Så i bedagelig tempo kunne de ta i mot ordrer 1 til 1 på kunder som faktisk skal ha produktet selv.
Stengte for "forhåndsbestillin april" og begynte å sende ut.

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Tor Rasmussen skrev (17 minutter siden):

Tror CDOn gjorde noe genialt.
De hadde sikkert PS5 på lager, men annonserte med levering april for at scalpere ikke skulle bestille.
Så i bedagelig tempo kunne de ta i mot ordrer 1 til 1 på kunder som faktisk skal ha produktet selv.
Stengte for "forhåndsbestillin april" og begynte å sende ut.

ahh, meget smart isåfall. De imponerte ihvertfall meg, har prøvd det aller meste for å få tak, og brukte linken noen la ut her tidligere i uka, og nå så har jeg fått montert opp PS5. Lykke til, til alle dere andre

Lenke til kommentar

Tror det var heng i mailsystemet til CDON i dag. Fikk brått 3 stk. mail fra dem samtidig. Ene var varsel for PS5 samt ordrebekreftelse (på noe annet enn PS5). Så var som en propp som løsnet på mailen siden jeg fikk det samtidig som dere.

Lenke til kommentar
18 minutes ago, Herbert123 said:

Betyr bekreftelse bare at vi har fått forhåndsbestilt eller at vi kanskje kan begynne å forberede oss til litt gaming til uken? 

Bestilt, du vil få en ny mail når den klargjøres , var det som skjedde med meg når jeg bestilte derfra for en stund tilbake 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...