Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Northkoreanhaircut skrev (3 minutter siden):

mange som har fått mail eller?

Fikk ikke mail forrige torsdag, og har ikke fått i dag heller. Fikk denne e-posten den 10.03, så skulle trodd jeg var påmeldt
image.png.57016339162f52b37528060b2c69894e.png

Endret av Fred95
Lenke til kommentar
2 minutes ago, Futtbucker said:

Hvis du ikke har fått mail ennå og det er slik som tidligere har du ikke vunnet. Sender først ut til vinnerne så til taperne.  

Det stemmer ikke. Flere som har fått mail tett opp til klokken 1500 og fått. 

Lenke til kommentar

Jeg vant på elkjøp nå, Digital versjon, men vil ha med disk

Noen i Oslo-området som har en uåpnet disk-versjon som vil bytte? Betaler selvfølgelig mellomlegg osv

Ps5 digital.jpg

Endret av Ekko1
Lenke til kommentar
kraki skrev (7 minutter siden):

Vant ikke.. Hadde et lite håp om at samboeren skulle vinne. Hun hadde selvfølgelig meldt seg ut av kundeklubben tidligere i uka!!!

Etter responsen her inne å dømme er det færre som vant digital enn fysisk. Kanskje de bare hadde et lite parti med digital. 

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Fikk svar fra CDON om at de sender meg digital i dag! Dette gjelder nok alle her inne som har merknaden "Leveringen pakkes" på CDON sine sider, og har fått et varsel i postnord. :) 

Jeg ønsker samtidig å bytte til en disk-versjon, så om noen er mer interessert i digital og holder til i Bergensområdet bytter jeg gjerne. Mot mellomlegg selvfølgelig. 

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
1 minute ago, Blazerfar said:

Fikk svar fra CDON om at de sender meg digital i dag! Dette gjelder nok alle her inne som har merknaden "Leveringen pakkes" på CDON sine sider, og har fått et varsel i postnord. :) 

Jeg ønsker samtidig å bytte til en disk-versjon, så om noen er mer interessert i digital og holder til i Bergensområdet bytter jeg gjerne. Mot mellomlegg selvfølgelig. 

Screenshot?

Lenke til kommentar
Blazerfar skrev (1 minutt siden):

Er du sikker? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...