Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer! Jeg fikk bekreftelse 13:16. Jeg bestilte forøvrig med faktura siden jeg byttet mobilabonnement i går, og ikke hadde bank-ID tilgjengelig, kan jo hende det påvirker køsystemet om det gjelder flere her inne som ikke har hørt noe enda.

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Just now, Blazerfar said:

Gratulerer! Jeg fikk bekreftelse 13:16. Jeg bestilte forøvrig med faktura siden jeg byttet mobilabonnement i går, og ikke hadde bank-ID tilgjengelig, kan jo hende det påvirker køsystemet om det gjelder flere her inne som ikke har hørt noe enda.

jeg betalte med kort, men rart om det har noe å si tbh

Lenke til kommentar
Northkoreanhaircut skrev (Akkurat nå):

jeg betalte med kort, men rart om det har noe å si tbh

Er rart ja, men mener å huske at det var tilfellet ved en annen bestilling. Altså at de som hadde valgt faktura fikk sin kansellert ved overbooking. Kan hende jeg husker feil, men orker ikke å se gjennom denne eviglange tråden :p 

Lenke til kommentar

^ Jo, et kort søk forteller meg at folk som valgte faktura på et slipp hos gamezone i februar fikk ordren kansellert. Men gamezone har jo vist seg  noe useriøs denne lanseringen, så er kanskje ikke ragnarok av den grunn for oss som venter på CDON. 

Lenke til kommentar
Blazerfar skrev (Akkurat nå):

Vil alle dere ha digital egentlig? Eller er planen å videreselge/bytte mot disk? 

Vil ha digital. Har ikke hatt PS siden PS3 og ingen planer om å kjøpe fysiske spill. Pluss at gameshare er en greie?

Lenke til kommentar
Northkoreanhaircut skrev (30 minutter siden):

Så de sa den holdt på å gå til pakking? kan du sende screenshot? for jeg fikk melding fra postnord, men ikke skjedd noe der siden i stad

image.png.af6d1cf5e07e4f3cfa8152b7106e8a48.png

Så gikk det en time før de hadde klart å avbestille den og hadde jeg bare rukket å lest dette først.......

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...