Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
5 minutes ago, Paccoo said:

Til ettertanke etter dagen: Hvor mange fikk faktisk handlet i dag uten å "jukse" (bot,script osv)?

Jeg fikk handlet hos netonnet idag tidlig. Etter å ha prøvd hos elkjøp og power ble jeg overbevist om at det bare var bots, men en kompis av meg klarte å få en hos power uten noe stress.

Skulle nesten tro de hadde beskyttelse mot oss som spammet F5, for han var bare innom klokka 13:30 og fikk kjøpt på første forsøk.

Lenke til kommentar
9 minutes ago, Paccoo said:

Til ettertanke etter dagen: Hvor mange fikk faktisk handlet i dag uten å "jukse" (bot,script osv)?

Jeg fikk gjennom min ordre hos Coop uten å jukse, skjønt min kunnskap om hva en callback er hjalp meg refreshe riktig side på slutten.

Lenke til kommentar

Som jeg skrev i en annen tråd så har jeg en kompis som har prøvd å fått tak i PS5 i dag han og. Etter å ha feilet alle gangene satt han opp et script for å trykke på "legg i handlekurv" knappen når det ble tilgjengelig på siste runde fra power. Fra knappen byttet farge til blå brukte scripte 200 millisekund på å klikke på knappen, og han ble for sein. 

Bare for å sette det litt i perspektiv hva vi vanlige dødelige ikke maskiner har måtte jobbet i mot her :p 

Endret av Evil-Duck
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Candey skrev (17 minutter siden):

Nå ligger det flere annonser på finn, billigste til 20k, dyreste til 30k. Det er så sinnsykt! Jeg får vondt av at folk selger til overpris når det er så mange her på forumet som hadde fortjent en. 

Ganske sikker på at videresalg av den typen er ulovlig. Skal i hvertfall skattes ganske tungt. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...