Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

BigZ12 skrev (1 time siden):

Valgte rask frakt selv, ordrebekreftelse på mail 14:06 (nevø 14:10), ingen av oss har fått leveringsbekreftelse.
Når fikk du ordrebekr. på mail?

mitres skrev (1 time siden):

Er det noen som bestilte fra 2. parti hos NoN idag som har fått leveringsbekreftelse?

Xtranova skrev (1 time siden):

Ikke fått leveringsbekreftelse. Kun ordre. (14:06) - ikke rask frakt

Kommer helt sikkert i morgen. Med antallet de så ut til å selge der i dag så har de sikkert nok å gjøre :)

Ali55 skrev (51 minutter siden):

fikk ordbekreftelse kl 14:09 men ikke leveringsbekreftelse, valgt raskt levering 

Jeg fikk bestilt kl. 14:05. fikk ordrebekreftelse 14:08 og fikk leveringsbekreftelse kl. 18:32. De har valgt å ha emnet "leveransebeskjed" på leveransebekreftelsen så jeg var først sikker på at jeg nå skulle få beskjed om at de ikke hadde flere igjen.. De vet å skremme folk. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Myst skrev (2 minutter siden):

Spørs vel hvordan de definerer "max 1 pr kunde". Er du heldig kan det tenkes som 2 forskjellige personer,  men på annen side kan det også bety pr husstand. Du får kontakte dem igjen i morgen og høre.

Jepp, prøver så godt jeg kan å skaffe de som ikke har fått mulighet

Lenke til kommentar
Erihen skrev (1 minutt siden):

Er det noen som har erfaring på hvor fort NetonNet leverer til Østlandet når den ble sendt rundt kl 18 med den raske frakten? Det høres ut som gjelder for flere av oss.

Hvertfall i Oslo så tar det 1-6 dager, kommer an på hvilken levering man har valgt og om helg kommer i mellom.

Lenke til kommentar

Tipper de fleste utenom bedriftsbestillingene sendes imorgen og at de er ferdige på jobb for dagen, så vil tro det kommer flere leveringsbekreftelser i morgen? De har enda ikke sendt noe mail på de som ikke har fått leveringsbekreftelse i dag så..

Og jeg tipper de blir kjørt avgårde i 12-tiden og kommer til Oslo på Onsdagen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
henrixt1 skrev (2 timer siden):

PS5 bestilt 25.04 fra Komplett ankom idag. Den går til broren min som 30-årsgave, lucky bastard! Har en til fra Komplett bestilt, men er visst ikke i rute før mai-ish ifølge komplett.

Så bra! Har og en fra komplett 3 mars, sender komplett fortsatt produktene uten å pakke dem inn i brun pappeske?

Husker jeg bestilte en kjøkkenmaskin før jul for en stund siden, den ble sendt uten å Bli pakket inn, kom møkkete å bulkete, postlapp klistret rett på produkteske, ikke så moro å gi bort sånt hehe. Netonnet, Elkjøp og power har aldri sendt noe uten å pakke det inn først.

Endret av raym123
Lenke til kommentar
raym123 skrev (1 time siden):

Så bra! Har og en fra komplett 3 mars, sender komplett fortsatt produktene uten å pakke dem inn i brun pappeske?

Husker jeg bestilte en kjøkkenmaskin før jul for en stund siden, den ble sendt uten å Bli pakket inn, kom møkkete å bulkete, postlapp klistret rett på produkteske, ikke så moro å gi bort sånt hehe. Netonnet, Elkjøp og power har aldri sendt noe uten å pakke det inn først.

Netonnet pakker inn, men hjørnene er åpne. Så det lyser Sony på lang avstand. Ikke så smart med tanke på at det ikke er vanskelig å se hva det er. 

Endret av Runepune
Lenke til kommentar

Karen her ser ut til å scamme. Det er akkurat han som la ut til 4500kr noen dager tilbake. Hvis han virkelig hadde den, burde den egt vært solgt når han hadde annonsen oppe med tanke på så billig pris enn butikk. Skal søke opp d nr han sendte. 

Endret av Zain1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...