Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er poenget med dette køsystemet når man får "OBS: Produktene er ikke reservert, så vi anbefaler deg å ta en ekstra kikk i handlekurven din før du fullfører kjøpet." Det betyr jo at de som kjører scripts kan rane hele butikken mens ærlige folk venter i kø utenfor butikken :)

Lenke til kommentar
Billon skrev (3 minutter siden):

jeg var veldig kjapp til å stå i kø men når køen var ferdig, jeg ble videresendt til siden hvor det sto at ps5 ikke var tilgjengelig.

Det fikk jeg og. Men så trykka jeg refresh, så ble den grønn igjen og jeg fikk bestilt. 

Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle skrev (1 minutt siden):

Jeg skjønner ikke helt hvordan systemet funker. De aller fleste her inne satt vel og refreshet annethvert sekund fra klokken 13:00, og jeg fikk opp køsystemet rundt 13:01:58 eller noe og trykket umiddelbart. Rart hvordan noen får opp knappen før andre, gir ikke helt mening.

Sitter i kø på ca. 60 % nå.

husk at det er flere 10talls tusen som prøver å komme inn, er bare basert på flaks. Er millisekunder i forskjell liksom. Noen refresher også for mye, kanskje sida er cacha osv. 

Lenke til kommentar
goodomens skrev (Akkurat nå):

Det kø systemet må jo være helt ubrukelig , spammet F5 fra 12:50 til knappen kom opp 12:02 , rett i kø , stod så i kø 10 min for å bli sendt rett tilbake TIL SAMME SIDEN med grå knapp ............ hva? ..........

Det var da sikkert 1000-1500 forran deg i køen så det ble utsolgt

Lenke til kommentar
Just now, schnoog said:

Ja men de kan ikke fortelle deg når du får den. Kanskje det blir mai 2021 som på komplett for alt vi vet.

Alt er relativt - men har gått gjennom det første smutthulle de hadde fra 0800 - 0805.

Håper  den er framme før jule ferien :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...