Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Theo343 skrev (1 minutt siden):

Ikke uenig, men blir bare tøffere for de som ikke bruker verktøyene.  De ordentlige botsa slår man ikke med Distill uansett men det kan bedre sjangsen noe.

Absolutt. Men uten hadde nok ikkje mange reelle kunder hatt sjans i disse tider. Fleire på Finn, og meir gevinst til haiene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
YNWACarragher skrev (10 minutter siden):

Noen som har testet Playstation 5 Pulse 3D Trådløst Headset? Verdt det? 

Har testet og det er ganske bra iforhold til prisen. Vil kalle det budsjettkonge. Jeg har argusøyne på Steelseries og venter på at 9-headsettet deres kommer på salg igjen. Trenger dual wireless fordi jeg chatter en del med folk på Discord mens jeg spiller. I dag gjør jeg dette med øreplugger på tlf i øret, og headsettet over der igjen. Tungvint, men det funker enn så lenge.

Endret av Retroman
Lenke til kommentar
Rulleronny skrev (2 minutter siden):

Herlig 😃 ser likt ut hos meg. var redd for at min kanskje ikke hadde gått igjennom

Har fått bekreftelse registrert ordre og ordrebekreftelse, så jeg satser på at det er i boks. Sto i ordrebekreftelsen at behandlingstiden kunne være lenger enn normalt grunnet stor pågang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...