Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
TuRb0 skrev (1 minutt siden):

Nei, ikke i dag. Det er tidspunktet jeg bestilte det på tidligere i desember når Elkjøp åpnet opp for salg. Husker ikke om det var 9.desember eller noe slikt.

Takk for svar! Ble veldig nervøs et øyeblikk der. Har fulgt med i tråden med haukeblikk etter nye salg, og var redd jeg hadde oversett noe nå. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
TuRb0 skrev (9 minutter siden):

Nei, ikke i dag. Det er tidspunktet jeg bestilte det på tidligere i desember når Elkjøp åpnet opp for salg. Husker ikke om det var 9.desember eller noe slikt.

10. desember var datoen. Det er siste dagen jeg vet om at noen norske butikker har solgt PS5.

• Liker 1
Lenke til kommentar
ilalo skrev (1 time siden):

Forvent forsinkelser med postnord
mulig den blir forsinket med en dag eller 2 
det skjedde med meg
står 16 des, men ikke forvent den da 

Forventer  som regel én dag før enn antatt levering her. I PS5 sitt tilfelle så stemte faktisk antatt ankomst dato. Desverre :p

Lenke til kommentar
17 minutes ago, Mala said:

Forventer  som regel én dag før enn antatt levering her. I PS5 sitt tilfelle så stemte faktisk antatt ankomst dato. Desverre :p

min dato forandret seg 3 ganger eller noe før det stemte 
da ble den plutselig scannet i helgen 
stod forventet levering tirsdag
forventet ikke noe, så ble positivt overrasket :D 

Men det skal sies, jeg får ikke mye tid til ps5 gaming, jentungen forelsket seg i Astro, hehe 

Lenke til kommentar

Jeg har ikke prøvd så mye av den, er som sagt jentungen som har tatt over 
men jeg liker det jeg ser 
hun ropte på meg her i går og sa hun hadde møtt på crash 
Tenker jeg etterhvert kjøper sackboy til henne

men nå skal ikke jeg dra tråden mer off topic 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Chrazy1337 skrev (1 time siden):

20201215_165312.thumb.jpg.9361dc8c0ea1cdd8de24215d5aee6f9f.jpg

Fra CDON. Estimert levering 17 Desember klokka 16:00.

Min er enda ikke lastet opp for videre transport, skjønner ikke hvorfor. I tillegg har jeg forventet levering i morgen (på Sørlandet). Skjønner ikke hvordan.

Endret av Kittel2
Lenke til kommentar
5 minutes ago, Kittel2 said:

Min er enda ikke lastet opp for videre transport, skjønner ikke hvorfor. I tillegg har jeg forventet levering i morgen (på Sørlandet). Skjønner ikke hvordan.

De kjører grytidlig om morgenen, så er nok fortsatt mulig at den kommer til Agder i morgen ettermiddag :) Min gikk fra Informasjon om sending til "lastet for utkjøring" i løpet av natt til i dag. 

Lenke til kommentar
Kittel2 skrev (12 minutter siden):

Kan ha noe med at du endret utleveringssted. Min har heller ikke flyttet på seg etter at jeg endret i dag kl. 07:00. PS5 får vi nok uansett 😉

Lenke til kommentar

Da var den endelig i hus, bestilte fra Elkjøp på torsdag, hjem på døra og den ble levert nå for litt siden. 

Hadde det ikke vært for denne tråden hadde jeg nok ikke fått kloa i den, så nok en gang takk til dere som gav beskjed om at den var tilgjengelig på elkjøp! 

Endret av WebKnight
  • Liker 4
Lenke til kommentar
WebKnight skrev (24 minutter siden):

Da var den endelig i hus, bestilte fra Elkjøp på torsdag, hjem på døra og den ble levert nå for litt siden. 

Hadde det ikke vært for denne tråden hadde jeg nok ikke fått kloa i den, så nok en gang takk til dere som gav beskjed om at den var tilgjengelig på elkjøp! 

😭😭😭 har ikke fått tak i noe enda

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...