Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
14 minutes ago, Kittel2 said:

Kanskje lov til å håpe på Oslo i løpet av kvelden da. Blir vel sent fra Sverige? 

Bruker vanligvis å ta ett døgn før den registreres i Norge/Oslo. Nå har jeg ventet siden fredag klokka 14:55, da den ble registrert som "sendt".

Varer som jeg har bestilt fra utlandet før via PostNord bruker å bli registrert rundt 18-19 tiden. Tatt i betraktning at det er ekstremt mye stress for PostNord i desember så er vi heldige hvis den dukker opp før julaften, med mindre man bor i Oslo - omegn.

Lenke til kommentar
Mala skrev (3 minutter siden):

Kom i en solid eske ja, godt pakket i motsetning til pakken i fra komplett hvor esken var innhyllet i en søppelsekk. 

Husker da jeg fikk ps4 på launch fra komplett. Den kom kun sendt i orginal embalasjen🤯

Lenke til kommentar
27 minutes ago, RaptorStrike said:

Dere som bestilte fra Coolshop, kom deres i en gigantisk pappeske?

Jepp.

4 minutes ago, Mala said:

Kom i en solid eske ja, godt pakket i motsetning til pakken i fra komplett hvor esken var innhyllet i en søppelsekk. 

Ja, stor forskjell der merket jeg, Komplett sin løsning er jalla.

Lenke til kommentar

Til dere som venter på pakke fra CDON:

Jeg tror min PS5 ble registrert som hentet tidlig søndag hvis jeg ikke husker feil. Først 1,5 døgn etter var den faktisk på vei. Fikk hente den tidlig onsdag formiddag, til tross for at den var estimert til onsdag 16:00. Så det er nok ikke SÅ lenge til dere har den :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
NWooD skrev (3 minutter siden):

Husker da jeg fikk ps4 på launch fra komplett. Den kom kun sendt i orginal embalasjen🤯

Stemme det. Jeg var i kontakt med de angående dette i god tid før PS5 lanseringen. Forstod det slik at det hadde vært litt diskusjoner rundt hvordan de ville løse dette i ettertid. Søppelsekken ble nok en billig løsnig, og uansett bedre enn å sende den "bar".

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Mala skrev (5 minutter siden):

Stemme det. Jeg var i kontakt med de angående dette i god tid før PS5 lanseringen. Forstod det slik at det hadde vært litt diskusjoner rundt hvordan de ville løse dette i ettertid. Søppelsekken ble nok en billig løsnig, og uansett bedre enn å sende den "bar".

Spent på å se hvordan elkjøp har pakket. Visst den j**** coop extran klarer å skanne inn pakker idag😑

Endret av NWooD
Lenke til kommentar
Mala skrev (21 minutter siden):

cuberen skrev (14 minutter siden):

Jepp.

Ja, stor forskjell der merket jeg, Komplett sin løsning er jalla.

Var det luftposer elns i den?

Min bedre halvdel har vært å henta den og sendte bilde med spørsmål om hvor svær den jævla PS5n var haha! Så venter spent på at hun skal komme hjem for å åpne esken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...