Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Just now, SchwightDrute said:

Hvordan får dere notifications om slikt?

jeg bruker noe osm heter PageProbe som edge addon, den er på chrome også 
da markerer jeg noe på en side, eller hele siden
så hvis noe forandrer seg så gir den deg en varsel i det noe skjer 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jarned skrev (8 minutter siden):

Står i ordrebekreftelsen det blir sendt samme dag om det er bestilt før 1500

Kan ikke se at det står noe om det i ordrebekreftelsen. På Tilgjengeligehet står det "På nettlager". Leveringstid "1-4 dager fra lagerdato"

Er det noen her som fått kontakt med Elkjøp kundeservice for å høre om dette er reelt og ikke en teknisk glipp? At de blir sendt i dag?

Lenke til kommentar
MrCradock skrev (1 minutt siden):

Kan ikke se at det står noe om det i ordrebekreftelsen. På Tilgjengeligehet står det "På nettlager". Leveringstid "1-4 dager fra lagerdato"

Er det noen her som fått kontakt med Elkjøp kundeservice for å høre om dette er reelt og ikke en teknisk glipp? At de blir sendt i dag?

Ser det står på mine sider. Står berre 1-4 dager på ordrebekreftelsen

Lenke til kommentar
SchwightDrute skrev (8 minutter siden):

Hvordan får dere notifications om slikt?

Jeg la merke til at de hadde forandret fra utsolgt til nyhet i går. Fulgte med fra morgenen av i dag, men skjedde ingenting. Så glemte det av litt, plukka opp telefonen sånn 10:15 - 10:20, så sto elkjøp tilfeldigvis oppe. Refresha siden for gøy og så at det stod "legg til i handlekurv". Hadde egentlig glemt av hele greia mens jeg jobbet, så flaksen var litt åå min side i dag. Hvis elkjøp faktisk klarer å levere that is. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...