Gå til innhold

ANMELDELSE: Call of Duty: Black Ops Cold War

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var litt Cod-hater en periode jeg også og hadde pause en stund og noen spill (exo-suits perioden)
Men fytti så jeg har kost meg med Modern Warfare, og i morgen koser jeg meg videre med Black ops : Cold war på PS5. Har spillt det noen timer på ps4 pro i dag for å varme opp.  

Ser ut som DKC oppforbi her har mistet et fysisk Cod spill på storetåa si eller noe med å være så forutinntatt med noen han åpenbart ikke spiller selv.

Endret av Ghost pirate LeChuck
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Spillet er helt ok, men det føles som et skritt tilbake på nesten alle plan. Singleplayeren er littkjedelig og veldig klisje, med et rollegalleri av omtrent alle stereotypier du får for 5kr på rema. Dette var bedre sist gang.

Fienden spawner evig frem til du har passert triggeren din, så en taktikk er å flashe-løpe til triggeren så slipper du å stå dille med verdens minst interessante fiende. 

Flerspillerdelen er et helt ok skytespill, men også her føles ting litt billig. Lyden spesielt virker ikke på nivå med forrige forsøk, dette var et stort skritt i feil retning for min del.

For meg er dette spillet helt greit 5/10. Jeg finner det nesten komisk at dette spillet får et poeng lavere enn MW. Skalaen går fra 5-10 i spillverden.

Lenke til kommentar

Spillet ble avbestilt når en fant ut at PS hadde satt en sekk med penger foran døra for å få noe spesielt til konsollen sin.
Man betaler rett og slett like mye som de, men for et mindre innhold/dårlig verdi. Det gidder jeg ikke å være en del av. 
COD har dessverre gått en mer retning mot Battlefield nå også. Hvor de har satt ned tempoet slik at noobs kan føle at de kan bidra med camping og pre-aim deres. Realisme gjør ikke et spill bedre. 

Ga spillet faktisk to sjanser for Treyarch pleier som regel å lage gode COD multiplayer spill. De to eneste spillene jeg ikke har kjøpt er fjorårets og årets. 

Kjipt sånn sett, men bare fordi det ikke er noe for meg lengre betyr ikke at andre ikke kan like det.

Endret av Ezio
Lenke til kommentar
Ezio skrev (2 timer siden):

Spillet ble avbestilt når en fant ut at PS hadde satt en sekk med penger foran døra for å få noe spesielt til konsollen sin.
Man betaler rett og slett like mye som de, men for et mindre innhold/dårlig verdi. Det gidder jeg ikke å være en del av. 
COD har dessverre gått en mer retning mot Battlefield nå også. Hvor de har satt ned tempoet slik at noobs kan føle at de kan bidra med camping og pre-aim deres. Realisme gjør ikke et spill bedre. 

Ga spillet faktisk to sjanser for Treyarch pleier som regel å lage gode COD multiplayer spill. De to eneste spillene jeg ikke har kjøpt er fjorårets og årets. 

Kjipt sånn sett, men bare fordi det ikke er noe for meg lengre betyr ikke at andre ikke kan like det.

Enig at det er dårligere enn Modern warfare. Men kjekt å få et nytt spill. Det jeg liker med COD er å levle seg opp  fra level 1 til max, og låse opp perks osv på veien. Etter det blir det fort kjedelig. Jeg trenger slike ting for motivasjonen sin del. 
Det beste spillet i serien er helt klart det forrige. Storydelen bryr meg meg ikke så mye om men spiller gjennom den en gang uten å se meg tilbake. 
Warzone er også veldig bra, og det de to siste spillene deler jo på den multiplayerdelen så den delen er ikke verre eller bedre. 
Zombies har jeg ikke prøvd enda på black ops : cold war men har aldri vært noen stor fan av det.  PS! jeg er ikke veldig svett i COD så tempoet og SBMM passer meg veldig bra. Det er rart hvordan COD serien setter følelsene i sving hos folk. Men det er ikke det verste spillet. Destiny 1/2 er vel vet beste eksempelet på det. Slik som Bungie holder på det skulle vært ulovlig. Den siste DLC'en skulle man fått betalt for å laste ned. 

Lenke til kommentar

Føler at COD rett og slett er en spill serie melka får alt den har å tilby. For meg ødelegger disse nye innslagene den lille flammen jeg fortsatt hadde for COD.

Dagens spill handler om å få pumpet ut nye spill konstant uavhengig av kvalitet og dette er jo et problem for COD også. Et nytt spill vært år isteden for å bruke 2-3 år på lage et faktisk fantastisk spill. Utvid campaignen til å inkludere flere ting en skyt løp og skyt mer. Bedre musikk, lyd etc. COD og egentlig de fleste spill seriene har bare tatt et steg i feil retning for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...