Kei Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Snart nå lander den første Mars roveren Spirit håper alt går som det skal Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 håper amerika gjør det bedre enn europa da. Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Utrolig kjedelig å bruke et pengebeløp tilsvarende mange lands statsbudsjett på en romfartsting som brenner opp. Om noen knuser tastaturet sitt etter nederlag i CS, så tipper jeg et par av de ingeniørgutta på Housten gjorde det... Lenke til kommentar
Kei Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 blir sykt spennandes om dette går bra og vi får se Bilder derfra Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 blir sykt spennandes om dette går bra og vi får se Bilder derfra Enig. Da blir det enda mer fundraising til slike prosjekt. Hadde vært gøy om jeg fikk oppleve interplanetariske reiser i min tid. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Snart nå går avisene over til å innrømme at den første Mars roveren Spirit gikk i dass Rettet på teksten din. Legger til, for egen regning: Da får avisene to artikler for verdien av én, samtidig som dem hyper artikkel nr. 2. EDIT: Manglende ord. Endret 3. januar 2004 av DrDoogie Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 blir sykt spennandes om dette går bra og vi får se Bilder derfra ehh .. du vet at det har vert utallige sånne ting som har landet på mars? startet i 70-tallet .. med Viking (og den sovjetiske) finnes jo utallige bilder fra overflaten av mars ... (fra overflaten .. ikke AV overflaten) Lenke til kommentar
Kei Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) ja det vet jeg håper dette går bra med Spirit og/eller Opportunity da hehe bilder finnes av mars ja men ikke slike vi vil få se når disse får vellykket landing Endret 3. januar 2004 av Kei Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 tror hoved oppgavene til Spirit og/eller Opportunity er å kanskje finne vann der!!! Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 er vel ikke så mye vann å finne der.. ser da ut som en stor ørken hele driten Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 derfor skal de grave på mars, og håpe at de finner det, is elle no sånt! Bevis på at man kan "leve" der! Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Pengene kunne vært brukt til noe annet, vi har da nok med vår egen planet, om vi ikke skal begynne å styre på andre også. Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Vann eller spor etter vann, og fosiler står høyt på listen over ting alle marssonder leter etter. Finner vi utdødd liv (primitive, encellede organismer) kan det gi oss hint om hvordan livet oppsto på jorden. Å finne ut mer om vår egen opprinnelse er jo ikke dumt - vanskelig å vite hvor vi er på vei om vi ikke vet hvor vi kom fra... Jeg synes romfart er spennende. Synd det gikk skeis for oss. Håper NASA lykkes! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Pengene kunne vært brukt til noe annet, vi har da nok med vår egen planet, om vi ikke skal begynne å styre på andre også. VI har ikke nok med vår egen planet, blir jo bare mer og mer overbefolket og innen den tid vi har fått til en ny beboelig planet så er det ganske bra da vi kan få spredd befolkningene over flere "steder" og dermed "utsette" overbefolkningne her. Ja, jeg snakker_langt_frem i_tid Lenke til kommentar
Kei Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Folkens landingen var vellykket!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :green edit: marsrover Endret 4. januar 2004 av Kei Lenke til kommentar
Kei Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Var drit at det gikk skjeis med Beagle som ESA sendte opp synest dei skulle hatt sammarbeid med NASA Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Beagle 2 landet i et krater .. det er bare snakk om tilfelighet at den misslyktes .. 1 i 300 på at den skulle lande der og ****** heller .. det gjorde den! men hvorfor er du så hyp på det kai? du oppføere deg som en fjortiss som så en pupp for første gang! dette er blitt rutine å sende de opp til mars 2 stykker på 2 uker .. det sier litt over hvor kjipt det er Beagle2 er ikke død enda .. det er førtsatt håp til å få kontakt med den .. Lenke til kommentar
Kei Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Beagle 2 landet i et krater .. det er bare snakk om tilfelighet at den misslyktes .. 1 i 300 på at den skulle lande der og ****** heller .. det gjorde den!men hvorfor er du så hyp på det kai? du oppføere deg som en fjortiss som så en pupp for første gang! dette er blitt rutine å sende de opp til mars 2 stykker på 2 uker .. det sier litt over hvor kjipt det er Beagle2 er ikke død enda .. det er førtsatt håp til å få kontakt med den .. som jeg sa så var det drit at det ble mislykket (men håper da at man muligens får svar fra Beagle2 ) ja dem har ikke lykkest men NÅ lykkest det så derfor er jeg HYP. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 hvorfor er dy hyp på noe så rutine messig? Lenke til kommentar
Kei Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 hvorfor er dy hyp på noe så rutine messig? folk er forskjellige vettu noen liker det andre ikke noen synest det er råbra andre ikke osv. Sjekk HER vist du ikke allerede har gjort det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå