TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 Jeg har lurt lenge på, hvordan kan man vite når man har fullført en Standing Stone i Skyrim? 🤔 Jeg har prøvd selv å leite på nettet om dette, men jeg klarer ikke å finne noe om det. 😔 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. november 2020 Forfatter Del Skrevet 21. november 2020 Halo, er det noen som vet? 😧 Lenke til kommentar
overwatch Skrevet 21. november 2020 Del Skrevet 21. november 2020 Hva mener du med å fullføre? Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 21. november 2020 Del Skrevet 21. november 2020 Ingen skjønner spørsmålet ditt. Lenke til kommentar
Celestrian Skrevet 23. november 2020 Del Skrevet 23. november 2020 Ja, det går vel ikke an å fullføre det...? Du kan ha en bonus fra standing stones aktiv av gangen, og da er det vel disse bonusene som kan være aktuelle? Tror ikke det er noen quest. https://elderscrolls.fandom.com/wiki/Standing_Stones Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2021 Det kan være jeg som har oppfattet feil. Jeg kan prøve å forklare bedre. Når man velger en standing stone, når tid kan man vite at men ikke lenger trenger den? 🤔 De tre første standing stone og The Lover Stone vil jo gjøre sånn at Perksan, evnene, hva nå det hetet igjen, går fortere opp. Når tid vil man vite at den standing stonen bli "ferdig"... altså, når tid vil man vite at man ikke vil trenge den standing stonen mer? Håper dette var mer forståelig. 🤨 Lenke til kommentar
chris777 Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 TheDarkSycamore - SCM skrev (11 timer siden): Når man velger en standing stone, når tid kan man vite at men ikke lenger trenger den? 🤔 Når du ikke vil bruke den lenger: All skills improve 15% faster. Hvis du er fornøyd med din ferdighetslevel kan du bytte. Popper ikke opp noe på skjermen din at du nå har fullført en standing stone. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 TheDarkSycamore - SCM skrev (På 20.1.2021 den 22.00): Det kan være jeg som har oppfattet feil. Jeg kan prøve å forklare bedre. Når man velger en standing stone, når tid kan man vite at men ikke lenger trenger den? 🤔 De tre første standing stone og The Lover Stone vil jo gjøre sånn at Perksan, evnene, hva nå det hetet igjen, går fortere opp. Når tid vil man vite at den standing stonen bli "ferdig"... altså, når tid vil man vite at man ikke vil trenge den standing stonen mer? Håper dette var mer forståelig. 🤨 Nå husker jeg ikke helt hvordan "vanilla" Skyrim fungerer, men mener at det er en cap (tak) på de ulike skillsene. Dermed vil du ikke få noen effekt lenger av bonuser som øker tempo på skill improvements hvis du har maxet ut alle skillsene som påvirkes. Men kjører du en "uncapper"-mod, er ikke dette relevant. Når det er sagt, er det ganske mange av standing-stone bonusene som er mye morsommere å spille med enn de du nevner, fordi du i mye større grad føler effekten av de, noe som igjen endrer måten du spiller på. Lenke til kommentar
Kvelding Skrevet 4. februar 2021 Del Skrevet 4. februar 2021 Den kan ikke fullføres. Det jeg gjør er at jeg velger en av de tre første man kommer over i det man er på vei til Riverwood, alt utifra hvilken klasse jeg spiller som. Så etterhvert finner jeg the lovers stone som gir 15 % økt fremgang i alle skills og beholder denne resten av spillet. Kommer en skill til 100 er jeg som regel ferdig med karakteren eller bare lei og starter på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå