eberland Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Hei. Satt og chattet i kveld når MSN plutselig logget av Når jeg prøver å logge på igjen får jeg en feilmelding som sier at jeg er bak en brannmur og derfor ikke kan logge på, feil nr 0x8100365. Jeg har alltid av brannmuren i XP og kjører Norton Firewall 2003(har prøvd å logge på med denne slått av). Har også restartet maskinen og NGT routeren (longshot, men var tom for ideer...) Noen som vet hva som kan være gale? PS. Som dere ser har jeg tilgang til nett siden jeg skriver dette innlegget Endret 3. januar 2004 av eberland Lenke til kommentar
Einamiga Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Fant noe....tro ikke att det er problemet men, det skader ikke å ta en virus sjekk. "New Worm Spreads Via MSN Messenger By Dennis Fisher December 31, 2003 Anti-virus experts are watching a new worm that spreads through Microsoft Corp.'s MSN Messenger client. The worm is not harmful to infected machines and has infected only a few PCs at this point, according to an analysis by Trend Micro Inc. Known as Jitux, the worm is self-propagating and contains a link to a Web site that automatically downloads an executable file named "jituxramon.exe" to the PC. Once the file runs, the worm begins sending out copies of itself to all of the names in the user's Messenger contact list. The worm, first discovered Tuesday, is capable of spawning multiple instances of itself on one PC. As of late Wednesday morning, Trend Micro had seen just a handful of infections, all outside the United States. Other anti-virus vendors have yet to develop descriptions or analyses of the worm. " Lenke til kommentar
eberland Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Norton antivirus 2003 tok full systemscan i går .... Ser her på forum at feilen kan ligge hos NGT. Får bare smøre meg med tålmodighet til i morgen, se om det ordner seg (pleier det for snille gutter :-) ) Lenke til kommentar
pilopirat Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 NGT problem, det der. Ligger ikke hos brukerne,samme hos meg. Sjekka med en kompis på NGT i Bergen, og de jobber med probbet. De har i det store og hele hatt en fryktelig aften Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå