Errae Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Ser ut som denne siden har det som er (= Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Den sida er hvertfall ikke no bra til å skjekke telefoner opp mot hverandre.... Den påstår at Sony Ericsson T610 har radio blandt annet... Den sier også at Nokia 3200 har infarød...noe jeg er rimlig sikker på. Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg kunne ikke se at det sto at t610 hadde radio på den siden.... Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Den sier også at Nokia 3200 har infarød...noe jeg er rimlig sikker på. Ja? Er det ikke riktig da? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Den sier også at Nokia 3200 har infarød...noe jeg er rimlig sikker på. Ja? Er det ikke riktig da? Jeg skrev feil Jeg mente at de sa den IKKE hadde infarød. Jeg sammenlignet den med 6610 og T610 btw.. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Ser ut som denne siden har det som er (= Esato er en (fan) side dedikert til Sony Ericsson og deres produkter. Grei til å bruke som en oversikt, men ikke helt pålitelig. Hva var grunnen til at du linket til den siden? Lenke til kommentar
kad Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Det var en ok side det! det var mange der ja! men det er mange såne sider som er feil eller mangelfull på info om mobilene! Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 http://www.esato.com/phones/index.php?phone=59 FYSJ! Ser ut som en kryssning av 3510 og t68i....ikke akkurat vakker... Men ellers var det jo en del nokia tlf der jeg aldri har sett... Lenke til kommentar
kad Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) http://www.esato.com/phones/index.php?phone=59 FYSJ! Ser ut som en kryssning av 3510 og t68i....ikke akkurat vakker... Men ellers var det jo en del nokia tlf der jeg aldri har sett... Den så ut som en lik kiste brrrrrrrrr... Men det er i min fantasi Endret 4. januar 2004 av kad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå