Radeon9700 Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg byttet slanger her om dagen og sitter med vannkjølingen foran ansiktet nuh, men hvordan i granskauen skal jeg rette ut de bøyene som er der? De nye slangene er ikke fullt så tjukke som de gamle Dangerden slangene jeg hadde og de bøyer seg med en gang... Noen råd her? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Varme de opp, og holde de rette mens de kjøler seg ned? Lenke til kommentar
Radeon9700 Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Varme de opp, og holde de rette mens de kjøler seg ned? hmm, holde de rette? Du mener at jeg skal holde slangene rette når jeg varmer dem opp og lage den formen som de skal være i mens de fortsatt er varme og kjøle dem ned i den formen? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Blir vel noe sånt ja. Er ikke sikker på hvordan akkurat de slangene er, men som regel blir gummislanger veldig bøyelige når de varmes opp, og har en tendens til å beholde formen når de kjøles ned igjen. Edit: Du trenger ikke å holde de rette når de varmes opp. Endret 3. januar 2004 av sedsberg Lenke til kommentar
Radeon9700 Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Blir vel noe sånt ja. Er ikke sikker på hvordan akkurat de slangene er, men som regel blir gummislanger veldig bøyelige når de varmes opp, og har en tendens til å beholde formen når de kjøles ned igjen. Edit: Du trenger ikke å holde de rette når de varmes opp. Bruke en hårføner jeg da til å varme de opp, det holder det? Så kan jeg forme de slik jeg vil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå