fritidshjelp Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 Hei. Jeg skal starte opp et digitalt kurs for ungdom som vil bli bedre på rettskriving og norskfaget. Jeg ser derfor etter en læreplatform og har funnet ut at itslearning hadde passet perfekt. Det blir litt dyrt i denne omgang fordi kurset skal være gratis. Er det noen som har tilgang til oppretting av fag i itslearning og som kunne tenke seg å hjelpe meg med et fag? Hadde satt stor pris på dette! Ta gjerne kontakt på: [email protected] Mvh Daniel! Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 Hvorfor ikke bare bruke Teams? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 jeg ville kanskje sett på litt billigere løsninger enn itslearning, som Moodle og Piazza. Lenke til kommentar
fritidshjelp Skrevet 16. november 2020 Forfatter Del Skrevet 16. november 2020 Sampson skrev (8 minutter siden): jeg ville kanskje sett på litt billigere løsninger enn itslearning, som Moodle og Piazza. Takk for forslagene;-) Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 Kjenner ikke til dette, men ser at det er mange alternativer å velge blant: https://www.g2.com/categories/learning-management-system-lms?utf8=✓&order=g2_score Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå