obos Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hei jeg får problemer med en side... Det funker når jeg er hos andre men ALRDI hjemme hos meg. Jeg får en feilmelding som lyder følgende: Error You can only access this script from within its domain. What this means: 1. Your browser may be caching the pages and then refering to the Star Kingdoms server from the Hard Drive. Pages can only be processed when refered from to Star Kingdoms server to the Star Kingdoms server for security reasons. 2. You typed in the url through your browser window and tried to access this script from somewhere else then the designated login page. If you continuously get this error and you are accessing the game through the Star Kingdoms homepage you should clean your cache and try again. If you get this error when signing up, or logging in please hit refresh twice and then fill in your information. ============================= Er det noen som har fått noen lignende? Lenke til kommentar
obos Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 En venn av meg sa at det kan være nextgentel boksen som kødder med meg... Stemmer det? Jeg skjønner ikke helt hva nextgentel har med problemet mitt å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå