Lindsay Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 Samboer sliter med reklame på sin android telefon fra no.timurovets.com. Det florerer av reklame fra dette domenet (timurovets.com.) Har kjørt antivirus og malwarebytes men fant ikke noe. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 (endret) Popper det opp i nettleser, eller er det en eller annen app som åpner seg med dette? I utgangspunktet ville jeg sagt resett til fabrikkinnstillinger (og ikke restore apper fra backup). Endret 16. november 2020 av NoTrace Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 16. november 2020 Forfatter Del Skrevet 16. november 2020 Hun får dette i nettleser (chrome) og ser ikke det kommer fra noen app meg bekjent. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 Test ut Firefox med adblock plus eller Brave nettleser. Popper reklamen opp i Brave er det noe alvorlig galt. Brave rensker sågar Youtube for reklame så lenge du bruker youtube gjennom browseren. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 Det høres ut som Chrome får push-meldinger fra en nettside. Det er en funksjon som er ment for å gi beskjeder når ting skjer på diverse nettsider, som et nytt svar i en tråd på Diskusjon.no etc.. Slå det av på følgende måte: https://support.google.com/chrome/answer/3220216?co=GENIE.Platform%3DAndroid&hl=en Følg instruksene under "Allow or block notifications from all sites" En annen løsning: 1 Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 Jeg ser på min mobil at når jeg går inn på Chrome - App-Info så er der listet to nettsider: www.google.com www.verifycaptcha.com Jeg tok da å slå av varsler fra den siste av disse to. Jeg tok nå å installerte Bitdefender app'en, om det vil hjelpe noe vet jeg ikke. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 17. november 2020 Del Skrevet 17. november 2020 En annen app i bakgrunnen kan trigge åpning av nettleser, så det er mulig at det er der det kommer fra. Avinstaller så mange apps som mulig, og eventuelt reinstaller én etter én. Lenke til kommentar
_gjest Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 AdClear for Android Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå