Barelurerlitt Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 (endret) Hei. Jeg er ri dame på 40 år, domlurer på om noen har erfaringer å dele? Jeg hadde spontant pneumothorax v.side i 2017. I juli 2019 skjedde det igjen. Også venstre side. Blevoperert i sep 2019. Lunga ble rubber, 1 stor bullae ble fjernet og øverste del av lunga blei fjernet grunnet mye arr vev. I etterkant har jeg slitt og sliter med en del smerter. Sjeldent/aldri smerte fri. Merker at været påvirker smertene. Fortsatt mye stikkende smerter i arr hvor jeg har hatt dren 2 ganger. Huden på ribbebeina ( under bryst ) er nummen og sviende. Noen som harbipplevd/erfart dette? Og kondisjon er umulig å forbedre. Jeg tåler jo ikke mye motbakke før jeg peser som en strandet hval. Jeg trener ( ikke noe atlet) og er ikke overvektig. Røyker ikke. Lurte på hvordan og om det er mulig å få bedre kondis/ lungekapasitet? Vet jo folk lever med en lunge da. Har blittbhenvist til smerte poliklinikk, spent på hva de sier. Er det vanlig å få kroniske smerter etter en slik operasjon? Føler det er lite informasjon å finne om dette. Håoer noen har erfaringer å dele🙏 Endret 16. november 2020 av Barelurerlitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå