Dataray Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 Hei. Hvis du ikke har dette så trenger jeg ikke noens meninger. Er ute etter noen som har dette og som kan bekrefte det. Det gjelder Telenor med internet og TV igjennom Fiber. Har tidligere hatt kabel tv og brukte da CAM kort (IDTV) istendenfor en dekoder boks. Har flyttet og har nå fiber nett som telenor leverer. Dekoderne deres støtter jo å kjøre LAN kabel fra router og inn i dekoder for å få tv. Men jeg ønsker å bruke CAM kort for et renere utseende. Men CAM kort fungerer bare med Coax kabel (antenne inngangen) ? Eller kan man bruke LAN kabel rett in i tv og få tv signalene igjennom der? (selvfølgelig har jeg et CAM kort fra telenor) På forhånd takk for info. Lenke til kommentar
bruker-540634 Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 Er IPTV du får gjennom fiberen så hvis det ikke Telenor har en egen tv app som du kan laste ned på tven så må du bruke dekoder 1 Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 TV med CAM funker bare med koax. Må ha antennesignal til TV. Med Telenor fiber må man bruke T-We-boksen, eller via app og Chromecast eller Apple TV. 1 Lenke til kommentar
NULL Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 Teorien kan man kanskje få festet dekoderen bak TV-en e.l., hvis det er snakk om den nyeste dekoderen. Er ikke så stor, samt Bluetooth-fjernkontroll som gjør at man ikke trenger "line of sight". 1 Lenke til kommentar
TheHvidsten Skrevet 17. november 2020 Del Skrevet 17. november 2020 I mitt borettslag har alle fiber-boksene også et coax-uttak slik at jeg kan ha CAM i TVn og få vanlige kabelsignaler, selv om det kun er fiber inn i huset. Dette er ikke noe de tilbyr til alle, for mine foreldre bor 800 meter unna, har også fiber fra Telenor, men der kunne de ikke levere med coax-uttak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå