Fröken Fryd Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 (endret) Hei. Jeg studerer på masternivå, selv om jeg har dysleksi. Jeg bruker lydbøker, om de finnes, eller spesiell programvare som gjør om vanlige bøker og forskningsartikler til lydfiler. Utstyret er bra, og de syntetiske stemmene er betydelig forbedret enn hva som ble tilbudt før. Nå trenger jeg å kjøpe en ny MP3 spiller, men her er det problemene begynner. Jeg har nå bøker på opp til 1200 sider som skal gjøres om til lydfiler. Problemet er at mange MP3 spillere ikke klarer å sortere mer enn 99 sider i riktig rekkefølge. Jeg har valgt å dele opp i kapitler for å bryte ned antall sider, men på en eller annen måte må jeg ha med sidetallet på gjeldende side. Noen som kan anbefale meg en god mp3 spiller som klarer å holde tellingen på antall sider, eller minnekort som gjør det? MP3 spilleren må også ha søkefunksjon, overføring fra PC til spiller via USB og tåle bruk utendørs (kroppsfuktighet, stabilitet ved jogging ol). Dessuten, noen som vet hva som skjer, og hva jeg bør inkludere/ ta hensyn til i forhold til brukervennligheten om jeg setter inn et minnekort på feks 400G? Og hvilken type minnekort passer best inn i en Mp3 spiller/ til mitt bruk? Takknemlig for svar Endret 16. november 2020 av Fröken Fryd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå