Rita153 Skrevet 15. november 2020 Del Skrevet 15. november 2020 Har datet en fyr i et par måneder nå, det har vært 4 dater totalt, da han 3 av ukene har vært borte på jobb på sjøen. Han er en voksen mann i slutten av 30 prebe med en sønn på 5 år, jeg er ti år yngre. Det er vannvittig god stemning når vi er sammen, vi ler, prater om de store spørsmålene og har dype diskusjoner. Det ble sex på tredje date, kjemien klaffet perfekt der. Vi har like visjoner for fremtiden, like holdninger og han har gjentatte ganger sagt at det er veldig flott og behagelig å være sammen med meg. Alt i alt føler jeg at jeg har funnet drømmemannen - men. Han er vannvittig dårlig på dette å holde kontakten mellom datene. Det kommer ofte en melding når jeg er på tur hjem, men så kan det gå 3-4 dager før jeg hører noe. Jeg har tatt insj til å holde kontakten flere ganger, men noen ganger åpner han meldingene og svarer ikke - kan svare 12 timer etterpå med begrunnelse om at han har glemt å svare. Dette gjør selvfølgelig at jeg blir veldig usikker. Tok dette opp på en 4 date, der han forklarer at når han har sønnen ønsker han ikke å sitte så mye på telefonen, og at han er dårlig på dette med telefonbruk ellers. Det var nesten bedre kommunikasjon via some når han var på havet. Hvor lang tid ville du sett ting an før man bare "ga opp"? Er redd jeg bare er tidsfordriv, men synes det blir så rart når stemningen er så god når man er i lag. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 15. november 2020 Del Skrevet 15. november 2020 Du er nødt til å ta det opp flere ganger så du får avdekt de sanne motivene hans. Men du må også vite hva du vil. Vil du dere skal flytte sammen? På hvilket nivå vil du at forholdet skal fungere? Og over hvor lang tid? Så må du ta dine egne valg. Kanskje han har andre ambisjoner og tanker om det. Dette må dere prate om og finne ut av. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. november 2020 Del Skrevet 15. november 2020 Rita153 skrev (6 timer siden): Han er vannvittig dårlig på dette å holde kontakten mellom datene. Det er ikke alle menn som er flinke på teksting og tomprat. Det kan være kleint og upersonlig å kommunisere på en måte som ikke er deg selv. Jeg kjenner meg veldig igjen i det du beskriver, og på vegne av meg selv så kan jeg si at det er den tvungne kommunikasjonen som er problemet, ikke deg. Vil du utvikle forholdet så må det nok skje gjennom et nærvær, ikke teksting og nattameldinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå