brukernavn331 Skrevet 14. november 2020 Del Skrevet 14. november 2020 Hei! Er på utkikk etter en ladeplate som tar "alt". Tittet på denne: https://eplehuset.no/tilbehor/tilbehor-produkter/kabler-og-adaptere/mophie-tradlos-dobbel-3-i-1-ladeplate#additional Men etter å lest flere reviews virker det som at man må være pinlig nøyaktig på hvor når man legger telefonen for å få den til å lade. Noen tips til en ladeplate som er trygg, rimelig og kan lade det meste der plassering av telefonen ikke trenger å være 100% riktig hver gang? Lenke til kommentar
BrokenFish Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 Rimelig er jo et relativt begrep. Når det gjelder trådløs lading vil nok de fleste ladere være ganske ømfintlig på plasseringen. Det er jo noe de fikser med mag safe laderen til iPhone 12. Personlig har jeg vært veldig fornøyd med Denne. Lenke til kommentar
brukernavn331 Skrevet 16. november 2020 Forfatter Del Skrevet 16. november 2020 BrokenFish skrev (13 minutter siden): Rimelig er jo et relativt begrep. Når det gjelder trådløs lading vil nok de fleste ladere være ganske ømfintlig på plasseringen. Det er jo noe de fikser med mag safe laderen til iPhone 12. Personlig har jeg vært veldig fornøyd med Denne. Bestilte faktisk den før idag Lenke til kommentar
BrokenFish Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 Hehe, ikke verst! Da tror jeg du blir fornøyd 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå