Bluebeans Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Vi er en cs clan som trenger en del flere medlemmer. Vi har en del trys men jeg ville sjekke om det var noen skilla folk på hw.no forumet Vi har warserver. (sammen med en annen klan). HP: www.teamextreme.frac.dk #T-eX @ qnet er irc channen vår Du må være aktiv, ha skills også videre Kontakt meg på #T-eX vis du vil ha try eller lurer på noe.. (jeg er eXiTo). Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Bare til info: Vi har få ledige plasser igjen.. De få som er igjen ryker iløpet av veldig få dager. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Dette her høres ut som et ******* el-kjøp salg! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 Dette her høres ut som et ******* el-kjøp salg! Hæ? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 QUOTE (Plomma2 @ 05/01/2004 : 01:06) Dette her høres ut som et ******* el-kjøp salg! Hæ? Bare til info:Vi har få ledige plasser igjen.. De få som er igjen ryker iløpet av veldig få dager. "Vi har et begrenset antall på lager, så løp og kjøp!" Jeg syns i allefall det høres ut som et salg.. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 Det jeg mente med det er at vis man er litt usikker så burde man bestemme seg veldig fort. Sannsynligvis ryker alle plassene i dag. Vi har nemlig såpass mange trys. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Fullt team BTW: Vi sponser vt rom og spambot vis det skulle være interesse for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå