loggon Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg har 2 stk. pcèr som begge har ett gjentagende problem ved bruk over tid( 70/80 gb på hd.) etter gjenstart så stopper den för windows logoen og hvit prikk blinker, der står den niks mer hender!. Har opplevd det under win. 2000 også men det virker som Win.XP er mer må jeg ta refiks NÅ IGJEN! hender iriterende offte!. Begynnte for ca. 1/2 år siden misstenkte virus i bios på hk. men etter lagt inn ny/gammel/ny bios (spör ikke om anntall formateringer)begynner jeg å tro at MR. Nerd av virus utklekker har klart å ödlegge alt for meg og Bill G. Stemmer det ?. Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Øhh og hva vil du fram til?? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Øhh og hva vil du fram til?? Jeg vil tro at han trenger hjelp med å bli kvitt virus. De tingene du beskriver kan være et virus, i såfall -installer et antivirus program -oppdater programmet -innstaller en software basert brannmur, holder visse ulumskheter unna pc'en. -installer Adaware og Spybot - Search & Destroy, det er programmer som finner spyware. Det finnes mange slike spyware som kan gjøre maskinen treg og ustabilt. Tviler på at det er et spyware program som er skyld i dine problemer, men greit å bli kvitt slike programmer. Hvis ikke virus programmet finner noe mistenkelig, kan det være noe hardware. Prøv det jeg nevnte over her først. Endret 3. januar 2004 av StrongBad Lenke til kommentar
loggon Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Takk ska du ha StrongBad! Nytte program som er verd å vite om! iron_knuckle att du gidder ?!. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå