felge Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 snekkere`n er kongen av overklokkings norge Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Bøh! Ok, slettetid. (eg var bare 4 minutter etter, den for ikkje såååå langt opp) Endret 5. januar 2004 av zeph Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) snekkere`n er kongen av overklokkings norge Meninger er meninger Når jeg tenker meg om er jo dette nesten sånn siste ordet tull Edit: for å mette dere... Snekker`n 64 er bestilt , venter bare på at de får den inn,men skal ha en prescot også tenker jeg iallefall om den klokker bra. Fra tråden http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0entry1586653 Endret 5. januar 2004 av Mr.Devil Lenke til kommentar
dp Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 snekkere`n er kongen av overklokkings norge bare må DrErling... til felge: LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tråden stenges.... Lenke til kommentar
felge Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 snekkere`n er kongen av overklokkings norge bare må DrErling... til felge: LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tråden stenges.... digg med litt LOL da Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 snekkere`n er kongen av overklokkings norge Smaken er som baken, og da mener jeg at den av og til lukter proppelukt. Jeg har herved bekreftet min status som idiot. Hadde for menneskehetens skyld håpt jeg var alene, men jaaaada..... Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Jeg har herved bekreftet min status som idiot. Hadde for menneskehetens skyld håpt jeg var alene, men jaaaada..... Jeg er med deg hele veien!! Lenke til kommentar
felge Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 snekkere`n er kongen av overklokkings norge Smaken er som baken, og da mener jeg at den av og til lukter proppelukt. Jeg har herved bekreftet min status som idiot. Hadde for menneskehetens skyld håpt jeg var alene, men jaaaada..... hva i svarte helv*********e mener du din stril `? Lenke til kommentar
EC Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Fan-poster tar vi under "løst og fast". Denne tråden har relativt lite å gjøre i "prosessor og overklokking". Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg