wichtom Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 snart får vi noe nytt fra snekkern. tror han oppgraderer litt for tiden. venter i spenning på nye loggs. hvor mye går cpun din for da? Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Så fint at du kunne dele det med oss. Endret 3. januar 2004 av FrenChie Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 siden han er en litt sånn guru her inne. så kansje det var noen som venter spent på hva han finner på. Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Det blir nok et Prescott og A64 system snart tenker jeg Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 blir vel noe sånt. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hva er det som er spesielt med snekkeren? Har han alltid det beste på markedet? Lenke til kommentar
mozz Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jøss for en teit tråd å starte. Skal vi liksom sitte å gjette og synse og diskutere noe vi ikke vet noe om? Send en PM til han direkte og spør da vel hvis du er så nysgjerrig. Det er ikke meningen å rive av deg hue altså men dette var meningsløst Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Hva er det som er spesielt med snekkeren? Har han alltid det beste på markedet? tja, omtrent nøyaktig det.. virker sånn iallefall... Sikkert morro å ha masse penger Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Hva er det som er spesielt med snekkeren? Har han alltid det beste på markedet? tja, omtrent nøyaktig det.. virker sånn iallefall... Sikkert morro å ha masse penger Han har et eget datafirma og får da tilbake momsen på alt han kjøper til sitt eget firma + han får delene til innkjøpspris Endret 4. januar 2004 av Falcon_ Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jaja...skal vi lage 2 nye tråder når alle skal ha ny PC og nå? Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Hva er det som er spesielt med snekkeren? Har han alltid det beste på markedet? tja, omtrent nøyaktig det.. virker sånn iallefall... Sikkert morro å ha masse penger Han har et eget datafirma og får da tilbake momsen på alt han kjøper til sitt eget firma + han får delene til innkjøpspris noen andre enn jeg som trodde snekker'n var.... snekker?? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jaja...skal vi lage 2 nye tråder når alle skal ha ny PC og nå? Word. Lenke til kommentar
dp Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 latterlig å legge ut en post om det her. selv om han er en "respektert" bruker her. Lenke til kommentar
dp Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Hva er det som er spesielt med snekkeren? Har han alltid det beste på markedet? tja, omtrent nøyaktig det.. virker sånn iallefall... Sikkert morro å ha masse penger Han har et eget datafirma og får da tilbake momsen på alt han kjøper til sitt eget firma + han får delene til innkjøpspris han er snekker... Lenke til kommentar
veloek Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Hva er det som er spesielt med snekkeren? Har han alltid det beste på markedet? tja, omtrent nøyaktig det.. virker sånn iallefall... Sikkert morro å ha masse penger Han har et eget datafirma og får da tilbake momsen på alt han kjøper til sitt eget firma + han får delene til innkjøpspris noen andre enn jeg som trodde snekker'n var.... snekker?? ...ehm...nei... Lenke til kommentar
Same- Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Haha det er det dummeste jeg har sett! Hva er så stort med at han oppgraderer? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 plz steng denne drætten Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Største dritt tråden ever! Burde vært stengt for lengst! Hører ikke hjemme i annet enn søppel.. Lenke til kommentar
dp Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Største dritt tråden ever! Burde vært stengt for lengst! Hører ikke hjemme i annet enn søppel.. mhm...!!! Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Nå skal jeg gjøre akkurat det motsatte av det jeg prøver å få dere til å gjøre: Slutt å post i denne teite tråden, så dør den av seg selv! Ikke sant, hver gang noen nevner hvor teit tråden er så hopper den fra laaaaangt nede på lista (der den bør være) til laaaaaangt frem på lista, der den overhodet ikke hører hjemme. Så nå vil det vise seg om JEG er den siste idioten som skriver i tråden, eller om noen kan overgå meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg