BVB09 Skrevet 14. november 2020 Del Skrevet 14. november 2020 Er noen som ringer meg tidlig om morgenen, når de egentlig bør vite at jeg er på jobb og ikke kan snakke osv. Mulig å blokkere disse nr til bestemte tider? Lenke til kommentar
brukernavn331 Skrevet 14. november 2020 Del Skrevet 14. november 2020 Er det ikke bare å blokkere nummeret for alltid? Lenke til kommentar
minim Skrevet 14. november 2020 Del Skrevet 14. november 2020 BVB09 skrev (1 time siden): Er noen som ringer meg tidlig om morgenen, når de egentlig bør vite at jeg er på jobb og ikke kan snakke osv. Mulig å blokkere disse nr til bestemte tider? Med en iPhone kan du aktivere ikke forstyrr og tillate nr du legger på en liste. Mulig en kan gjøre det andre veien også, men det har jeg ikke prøvd. Lenke til kommentar
BVB09 Skrevet 14. november 2020 Forfatter Del Skrevet 14. november 2020 brukernavn331 skrev (55 minutter siden): Er det ikke bare å blokkere nummeret for alltid? Det er én kompis og én irriterende kollega som jeg egentlig ikke vil ha kontakt med i det hele tatt (men vi er kolleger, så...). Har prøvd å si noe om å ikke ringe for tidlig, sagt når jeg jobber og at da passer det ikke osv. Synker ikke helt inn. Vil gjerne blokkere dem til bestemte tider, og hvis de sier noe på det så får jeg forklare at det er fordi de ringer når de bør vite at det ikke passer. minim skrev (54 minutter siden): Med en iPhone kan du aktivere ikke forstyrr og tillate nr du legger på en liste. Mulig en kan gjøre det andre veien også, men det har jeg ikke prøvd. Har Android. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå