Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan komme meg ut?

Anbefalte innlegg

Jeg har holdt på med en i et halvt år. Han har  dabbet mye av, noe jeg har spurt han om. Han har sagt han ikke vet hva han vil, men at han liker å være sammen med meg. Samtidig føler jeg at han leker med mine følelser for å få det han vil ha, og at han egentlig behandler ordentlig dårlig... Jeg ønsker ikke å ha det sånn og trenger å komme meg ut av det. Jeg har prøvd å kutte all kontakt, men ender opp med han uansett. Vi kommer til å støte på hverandre, og ønsker derfor ikke å gjøre noe som ender opp i en konflikt. Trenger derfor, for min regel del, å ta dette ordentlig, så det å bare kutte uten videre er ikke et alternativ. Vi møtes ca en gang i uken, men dette er kun på hans initiativ. Hvis jeg prøver, får jeg bare svar om at han ikke vet. Hvis jeg derimot ikke kan når han spør, blir han forbanna. Trenger å gjøre dette ordentlig, men vet ikke hvordan siden det blir sett på som mas når jeg tar initiativ. Burde jeg sende melding eller hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor gidder du å være med noen som blir forbanna når det ikke går hans vei mens du skal ta deg til takke når det passer han. 
Kvitt deg med negative elementer i livet så blir livet bedre og dette høres ikke ut som et positivt element å ha med seg.

Er dette en person som gjør deg glad? En du tenker masse gode tanker om? En som du føler bryr seg om deg og tenker på deg? 

Tenk på deg selv, du vet nå bedre enn mitt eller andres svar hva som er vest selv til syvende og sist. 

Lykke til, håper det ordner seg for deg. ☺️

Lenke til kommentar

Det virker som du vil ha en ordentlig closure på dette og ofrer deg selv p.g.a dette. Du ber rett og slett om noe som kommer til å holde deg i limbo forholdsmessig, så har du spurt deg selv om du egentlig er så klar til å avslutte som det du gir inntrykk av ?

Det virker som en god ide for deg å ta dette opp med noen profesjonelle, slik at du forstår mer av hva som egentlig foregår og hva som må til. Veldig lett å bli irrasjonell. Slik du legger dette fram virker det som ditt kontrollbehov av forholdet også er det som forhindrer deg å avslutte det, noe han utnytter til sin fordel med din noe ufrivillige "velsignelse".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...