Knofle Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg får ikke til Hmonitor... Feilmelding: The Certificate has Expired: 1/6/2100 Noen som har samme problem, eller vet hva det skyldes? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Har du hatt programmet på maskinen før? Isåfall er demo-tiden gått ut. Kjøp det, eller reinstaller windows. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 det har jeg IKKE men år 2100??? burde vel ha nok tid da?!?! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Dårlig biosbatteri eller forsinket Y2K-bug? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 kanskje.... får sjekke.... takk for svar... Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Jeg får ikke til Hmonitor... Feilmelding: The Certificate has Expired: 1/6/2100 Noen som har samme problem, eller vet hva det skyldes? viste ik at hmmonitor er kompatibelt med hvilket som helst hk???? er det det???? jeg kjøpte soltek hk og der følgte det med på cd...... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Jeg får ikke til Hmonitor... Feilmelding: The Certificate has Expired: 1/6/2100 Noen som har samme problem, eller vet hva det skyldes? viste ik at hmmonitor er kompatibelt med hvilket som helst hk???? er det det???? jeg kjøpte soltek hk og der følgte det med på cd...... Det er kompatibelt med de aller fleste HK på markedet, og det blir kontinuerlig lagt til støtte for nye HK. Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Jeg får ikke til Hmonitor... Feilmelding: The Certificate has Expired: 1/6/2100 Noen som har samme problem, eller vet hva det skyldes? viste ik at hmmonitor er kompatibelt med hvilket som helst hk???? er det det???? jeg kjøpte soltek hk og der følgte det med på cd...... Det er kompatibelt med de aller fleste HK på markedet, og det blir kontinuerlig lagt til støtte for nye HK. ok..... vakke helt sikker...... men da var det fint fro vennen min her ved siden av meg:D:D:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå