MultiGamerClub Skrevet 13. november 2020 Del Skrevet 13. november 2020 Noen andre? Får ikke lastet inn flere sider på forumet, bare håper denne blir postet. Måtte oppdatere et par ganger før jeg kom inn. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-404071 Skrevet 13. november 2020 Del Skrevet 13. november 2020 MultiGamerClub skrev (22 minutter siden): Noen andre? Får ikke lastet inn flere sider på forumet, bare håper denne blir postet. Måtte oppdatere et par ganger før jeg kom inn. Hei, opplever du fremdeles problemet? Vi har litt tekniske problemer for tiden, og jobber med saken. Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 14. november 2020 Forfatter Del Skrevet 14. november 2020 Øystein skrev (2 timer siden): Hei, opplever du fremdeles problemet? Vi har litt tekniske problemer for tiden, og jobber med saken. Alt ser ut til og funke, var kun noen sider i starten men er helt borte nå 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 Var da fælt til Guru Meditation. Får ny XID tall hver gang i nettleser Brave. Ekstra ille de to siste døgn. Spesiellt nå på ettermiddagen i dag. 503 Backend fetch failed.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-404071 Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 G skrev (3 minutter siden): Var da fælt til Guru Meditation. Får ny XID tall hver gang i nettleser Brave. Ekstra ille de to siste døgn. Spesiellt nå på ettermiddagen i dag. 503 Backend fetch failed.. Mest sannsynligvis pga. mye trafikk ifbm. PS5-lansering. Lenke til kommentar
G Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 (endret) Wut!? Trodde dere hadde ordentlige administratorer som ordner ordentlige serverbudsjetter Endret 19. november 2020 av G Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. desember 2020 Del Skrevet 25. desember 2020 Error 500 kommer ny og ned her hos meg. 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 26. desember 2020 Del Skrevet 26. desember 2020 Programmering er ikke så lett, så det blir noen feil når de programmerer. Også mye aktivitet. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 G skrev (På 19.11.2020 den 16.58): Var da fælt til Guru Meditation. Får ny XID tall hver gang i nettleser Brave. Ekstra ille de to siste døgn. Spesiellt nå på ettermiddagen i dag. 503 Backend fetch failed.. Den samme feilen fikk jeg nå i stad, kan noen guruer fikse dette?? Lenke til kommentar
SuperKrokodille Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 Øystein skrev (På 13.11.2020 den 23.23): Hei, opplever du fremdeles problemet? Vi har litt tekniske problemer for tiden, og jobber med saken. À propos tekniske problemer, så er forumet periodevis nokså tregt. Vanligvis kommer en forumside umiddelbart, men med ujevne mellomrom kan det ta flere sekunder for nye sider å laste - mens andre nettsteder kommer helt som normalt. Dette er kortvarig og kanskje med rundt en ukes intervall mellom hver gang, men likevel noe ergerlig. Har kanskje vært slik siden utpå høsten en gang? Har nok hukommelse og stabilt internett. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Kanskje adminsene bør slette veldig lange tråder, de tar mye lagringsplass. De kan fjerne den der "jorden er flat"-tråden, ingen kommer noe vei med den. Men jeg håper de ikke fjerner Bannetråden, den er veldig bra. Jeg synes administratorene bør rydde opp i forumet. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 Jeg fikk dette i dag, tre ganger etter hver andre. 😲 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå