Fredrik Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Virker som om det er fint lite programvare ute og går.. Noen med dette kameraet som vet hvor jeg kan få tak i? Freeware eller noe, finner ikke Canon Cden som fulgte med... er kjedelig da jeg ikke kan bruke kameraet Takk for svar Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Opus Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Send en mail til Canon med en forespørsel? Sett på siden deres? De bruker å ha noe der, du må bare oppgi IDen til kameraet, for å få laste ned. Tror jeg....... Endret 3. januar 2004 av Opus Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Kikket på Canon-europe.com, der var ikke A50 listet opp under digitalkamera en gang, er litt skuffet.. :\ Lenke til kommentar
Opus Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 http://www.driverscollection.com/?H=A50&By=Canon Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Gjør det noe om jeg har Windows XP? Lasta ned noe sånt tidligere, men virker ikke som om den finner noe kamera fordet Edit: jeg leter etter Timetunnel, det jeg brukte før, fulgte med kameraet... Endret 3. januar 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Opus Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Kan vel sikkert bruke den til NT eller 2000 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Har windows XP her.. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Det jeg mente var at du sikkert kan bruke driveren til NT på XP'n Edit: skriveleif Endret 3. januar 2004 av Opus Lenke til kommentar
Sonymann Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 http://www.powershot.com/powershot2/customer/driverdown.html Lenke til kommentar
Crazy Joe Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 I verste tilfelle så får du gjøre som jeg gjorde. Jeg hadde mistet manualen og cd til ixus kameraet. Sendte en mail til canon norge om det og fikk beskjed at jeg kunne få den pakken for 250 kr. Nødløsning hvis du ikke får lastet ned andre freeware programvarer. Mvh ole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå