Gå til innhold

Spillritualer

Anbefalte innlegg

Ritual og ritual, men jeg knekker alltid fingrene før jeg skal spille.

Vet egentlig ikke hvorfor. Liker vel lyden av fingrer som "brekker" :roll:

det er ikke så lurt å gjøre. du kan få fingerskader når du blir eldre.

knakk fingre jeg og men søstera mi fikk meg til å slutte.

liker foresten å spise kornflakes med bringebærsyltetøy når jeg spiller. kan vel kalles vane ikke ritual, gjør det ikke hele tida.

Dette er bare en urban legend. Jeg spurt 2 kiropraktorer en gang, og begge sa at det var ingenting farlig med det så lenge man ikke sluttet med det. Da kunne fingrene vokse skeivt hvis de var blitt knukket inn i en feil posisjon den sist gangen du knakk.

Så kom igjen alle sammen, bare knekk. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jodda her var flust med spillritualer. Og her er mine:

1. trygle kjæresten om å ikke dumpe meg de 12 timene jeg har tenkt å tylle i meg med 0er og 1-tall :p

2. Seff se introen :wow:

3. Ta en runde med sjekk av mobil og e-post for så å gjøre meg fullstendig eremitt med avslått ringeklokke, mob, og andre kommunikasjonsmidler.

4. Deretter spille de første levlene på spillet på enkleste grad, for så å vurdere om jeg skal gå opp envanskelighetsgrad.(Når det er mulig og hvis ikke tutorialen er fullstendig nok)

5. Etter 3 timer spilling så kommer litt uttøying og knekking av fingre, rygg, skuldre og nakke.

6. Gjenta det samme etter enda 3 timer.

7. Så i de neste 5 timene så er jeg enten fullstendig oppslukt eller drit lei spillet.

8. I den tolvte timen vil jeg ha bestemt meg for å prøve bare litt til hvis jeg ble drit lei, begynne å søke på nettet etter walkthrough hvis jeg sitter fast noe sted eller ikke ha rundet det helt fullstendig.

9. På sluttten være ekstremt tissetrengt etter masse kaffe/cola/vann, dermed sitte i spasmer mens jeg holder på med en vanskelig oppgave i spillet, for så og gå dass og lette på trykket og sovne(ikke tull en gang).

10. Ta opp kontakten med alle kjente når jeg våkner i badekaret.

Lenke til kommentar

Vel.. i CS 1.5 hadde jeg som fast rituale elns og skrive:

dwa

dwadwa

dwadwadwa

dwadwa

dwa

... mens jeg kom inn på serveren :D

Skrev jeg feil, så måtte jeg enten restarte CS, eller restarte maskinen :p

Nå har jeg det vel slik at jeg må endre alt i options og jeg må seff se introen til spillene. I CS (1.6 that is), så må jeg hele tiden når jeg joiner en server skrive "timeleft" og "nextmap", pluss sjekke scores ;)

Endret av LaZeR Sauen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...