Gå til innhold

Spillritualer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mitt rituale før jeg spiller et nytt spill:

Står oppreist, føttene sammen, venstre arm ved siden, høyre på tvers av kroppen holder stav eller annet våpen loddrett i medianen. Ansiktet mot øst; sier:

«I.N.R.I.

Yod, Nun, Resh, Yod.

Virgo, Isis, mektige moder.

Scorpio, Apofis, tilintetgjører.

Sol, Osiris, drept og oppstått.

Isis, Apofis, Osiris, IA Omega.»

Så setter jeg meg ned å spiller :yes:

Lenke til kommentar
Mitt rituale før jeg spiller et nytt spill:

Står oppreist, føttene sammen, venstre arm ved siden, høyre på tvers av kroppen holder stav eller annet våpen loddrett i medianen. Ansiktet mot øst; sier:

«I.N.R.I.

Yod, Nun, Resh, Yod.

Virgo, Isis, mektige moder.

Scorpio, Apofis, tilintetgjører.

Sol, Osiris, drept og oppstått.

Isis, Apofis, Osiris, IA Omega.»

Så setter jeg meg ned å spiller  :yes:

Du er tøff..

Jeg bare må ha alt fininstillt, og det skal være sjokolade og chips ved min side. :p

Endret av jackson
Lenke til kommentar

Jesus liker ikke at vi spiller spill.

Det er en synd mot Gud.

Dere er nok alle hedninger.

Så derfor, det jeg gjør før jeg setter

meg ned og slakter noen terrorister i SoF2,

er at jeg påkaller den Hellige Ånd ved å si en familiebønn:

"And shepherds we shall be,

for Thee my Lord, for Thee.

And we will flow a river forth to Thee,

and taming shall it ever be!

Et Nominii Patris, Et Filii, Spiritus Sancti.

Amen.

Husk at det finnes bare én Gud,

og det er Faderen, Sønnen og den Hellige Ånd!

mvh.

Rævskjegg

Lenke til kommentar
Et glass vann eller en kopp te, myker opp fingrene og nakkemuskelaturen, pusteøvelser, sier krigsrop til meg selv som; JEG ER EN KRIGER!!! og generelt psyker meg opp max, joiner server, blir drept første gangen og /quit

:lol: :lol:

haha, det var dagens

Lenke til kommentar
Et glass vann eller en kopp te, myker opp fingrene og nakkemuskelaturen, pusteøvelser, sier krigsrop til meg selv som; JEG ER EN KRIGER!!! og generelt psyker meg opp max, joiner server, blir drept første gangen og /quit

:lol: :lol:

haha, det var dagens

Teknisk sett er det ikke det, siden du postet fire dager etter han gjorde det :p

Lenke til kommentar

Jeg som for det meste bare kjøper simulatorer pleide alltid å sette meg på do og lese manualen :D , eller lese den på senga om kveldene. I det siste har det jo vært sånn at de fleste manualer kommer som en PDF på CD'en. Det jeg da gjør er å få fattern til å printe den ut og få den innbundet på jobben.

Dette er mitt lille simulator-ritual :)

Lenke til kommentar

hvis spillet har .utx eller pk3-filer så åpner jeg de alltid og kikker på texturene. må alltid ha fps=1 om det går an. subtitles må alltid være av. lyset må alltid være av, og om det er dagtid så stifter jeg et teppe foran vinduet. Laster også alltid ned nocd-crack, for det værste som finnes er min stygge 52x brenner som spinner i gang. kunne like gjerne hatt hybelen på gardermoen.

oh, nevnte jeg at jeg alltid ofrer den søteste pusekatten jeg kan finne med en gaffel??

Lenke til kommentar

Har vel de vanlige ritualene jeg og. Slenger meg i stolen med noe digg å tygge på og noe å helle i gapet. Deretter skrur jeg lyden på full guffe og ser alt som heter introer og filmer. Så er det mekking i options og eventuell tutorial.

Dessuten er det VELDIG viktig å lese manualen! :dribble:

Et av de rarere ritualene mine er at jeg ALLTID kler av ofrene mine i Morrowind. Aner ikke hva jeg har det fra. Er vel en slags "markering", som når bikkjer pisser på hjørnet. :laugh:

Lenke til kommentar

jeg fikk en påminnelse av skytt. jeg legger alltid to gullmynter i inventoryet til de jeg dreper i morrowind. hadde det gått an så hadde jeg lagt de på øynene. de to gullmyntene er for å betale fergemannen som skal ta de med over elva til dødsriket.

har jeg av en eller annen grunn ikke penger på meg så går jeg og skaffer og kommer tilbake til liket og legger de fra meg.

Lenke til kommentar
jeg fikk en påminnelse av skytt. jeg legger alltid to gullmynter i inventoryet til de jeg dreper i morrowind. hadde det gått an så hadde jeg lagt de på øynene. de to gullmyntene er for å betale fergemannen som skal ta de med over elva til dødsriket.

har jeg av en eller annen grunn ikke penger på meg så går jeg og skaffer og kommer tilbake til liket og legger de fra meg.

Du har vel ikke tilfeldigvis lest "The Ferryman" av Christopher Golden? Den boken har med litt om akkurat det der. Plukka den opp da jeg trengte noe å lese på i "Syden".

Lenke til kommentar
Ritual og ritual, men jeg knekker alltid fingrene før jeg skal spille.

Vet egentlig ikke hvorfor. Liker vel lyden av fingrer som "brekker" :roll:

det er ikke så lurt å gjøre. du kan få fingerskader når du blir eldre.

knakk fingre jeg og men søstera mi fikk meg til å slutte.

liker foresten å spise kornflakes med bringebærsyltetøy når jeg spiller. kan vel kalles vane ikke ritual, gjør det ikke hele tida.

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar

Du har vel ikke tilfeldigvis lest "The Ferryman" av Christopher Golden? Den boken har med litt om akkurat det der. Plukka den opp da jeg trengte noe å lese på i "Syden".

har nok ikke lest den nei. men skikken med de to gullmyntene har jeg sett flere steder. fantasylitteratur for det meste. og conantegneserier. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...