Gå til innhold

Spillritualer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser alltid Introen (hendene vekke fra tastatur og mus) og lyden på "fullt". Deretter er det litt "mekking" i options ;)

Jeg også :yes:

Liker å få med meg hele stemnigen når jeg skal spille et nytt spill. Også tweaker jeg i Options for å få best mulig utseende, slik at...slik at ja...det ser best ut:)

Lenke til kommentar
ritual ritua´l n3 (fra lat., besl med ritus) 

1 fastsatt ordning (for kirkelige handlinger); formular som brukes ved en kirkelig handling 

Spilling er da en helling ting det, er det ikke?

her ser man effekten ved å ha en statskirke...selv i ordbøker antar man at det ikke er mulig å ha ritualer annet enn i kirkelig sammenheng...

alle ting som er fastsatte i ordnede former og er litt høytidelig kan vel regnes som ritualer...hvis en klubb har en spesiell ting de gjør når de sverger inn nye medlemmer = ritual, ect...

Lenke til kommentar

Skumleser nesten alltid manualen før eg begynner på et nytt spill. Ser aldri Introen mer enn en gang.(kommer ann på hvor bra den er) Og i noen spill ved diverse cut-scenes så trykker eg på masse knapper for å avbryte, selv om eg vet at det ikkje funker og eg må sitte å se hele.

Fikser alltid i Options før eg begynner å spille.

Vet ikkje om dette kan kalles "ritualer" akkurat. :p

Lenke til kommentar

Leser som regel og stoler på anbefalinger fra Edge Magazine før jeg kjøper spill.

Har jeg først fått et spill i hus er det å forsikre seg om at dama skal ut på noe, slik jeg har fred og ro. Deretter er det ikke helt feil med noe digg til introen :)

Lenke til kommentar

vel...om det er et kongespill eller en film jeg skal se på, så gjør jeg dette for å få best opplevelse.

Kraftig mat som pizza med ekstra ost og cola eller egenlaga mat som består av kjøttdeig spagetti annanas og ost i en mølje. Grusomt godt.

Deretter er det sjokolade og kaffi.

litt vanskelig å spille og ete samtidig men det går ann.

Men jeg og får ofte dårlig sammvittighet så jeg vill ikke sløse med tiden å sette meg inn i et spill.

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar

Jepp, går alltid inn og endrer options. Spesielt kontrollene, endrer fra WASD til pilkontroller. Det idiotiske er jo at jeg bruker en nostromo n50, så det enkleste ville vært å binde nostromoen til WASD-kontrollene....

:blush:

Lenke til kommentar
Ser alltid Introen (hendene vekke fra tastatur og mus) og lyden på "fullt". Deretter er det litt "mekking" i options ;)

Jeg også :yes:

Liker å få med meg hele stemnigen når jeg skal spille et nytt spill. Også tweaker jeg i Options for å få best mulig utseende, slik at...slik at ja...det ser best ut:)

Der har du meg og!! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...