Espen Jansen Skrevet 13. november 2020 Del Skrevet 13. november 2020 Vi har diskutert battle royale og konspirasjonsteorier fra gamle dager med utviklerne av årets Call of Duty. INTERVJU: – Warzone har gitt oss mye spillerom Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. november 2020 Del Skrevet 14. november 2020 (endret) Dette var rimelig ræva blues. Spilte igjennom ett par enspiller oppdrag, men dette var trist. Testa litt online i dag men spillet ser helt krise ut og er ett blurry mess, akkurat som Modern Warfare. Så hjelper det faen ikke at settings menyen heller ikke fungerer. Uansett, så søkte jeg om refund...som ble avvist pga. de påsto at jeg hadde spillt for lenge? Er det ikke 10 timer som er grensa? Jeg har knapt spillt 2 timer, 1 time av det har sikkert gått til banning og steiking og sirkelrunking i settings menyen. Har sendt en klage, og får jeg ikke pengene tilbake er det siste gang jeg har denne forpulte Battle.net appen på min PC. For noe jævla piss. Endret 14. november 2020 av Mala 4 Lenke til kommentar
seth_vacn Skrevet 14. november 2020 Del Skrevet 14. november 2020 Finne mange andre gode spill der ute som du kan bruke tiden og pengene dine på enn dette søppelet. 1 Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 14. november 2020 Del Skrevet 14. november 2020 Har dere noe mer konstruktivt å bidra med i totalslakten? Kort liten review av hva som funker og ikke? Blir litt lettvindt å bare spy ut edder og galle. Dette får selvsagt ut frustrasjonen, men vi andre lærer ingenting om spiller... Lenke til kommentar
dølledøck Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 dette er noe av den værste møkka jeg har vært borti i 2020. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 Fikk ingen refund heller. Så Battle.net blir aldri å bruke noensinne igjen til kjøp av spill. 1 Lenke til kommentar
Rotekoppp Skrevet 17. november 2020 Del Skrevet 17. november 2020 On 11/16/2020 at 11:01 AM, Mala said: Fikk ingen refund heller. Så Battle.net blir aldri å bruke noensinne igjen til kjøp av spill. Elsker(t) Warzone, men har sluttet å spille det på trass bl.a grunnet et fraværende supportsystem i Actiblizzon. Søppelfirma! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå