Urealistisk Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 Har barn og ungdom på vg2. Tok det bare for å bli ferdig på videregående. Forbanna teit egentlig. Dårlig veiledning fra skolen og for tidlig for meg å velge. Jeg tok påbygg etterpå. Jeg har ALDRI ønsket å jobbe i bhg. Men absolutt Apotek eller sekretær. Det skal være mulig å bytte ut disse fagene, men hvordan gjør jeg det billigst? Er det mulig å ta voksenopplæring eller er det bare for de som ikke har videregående? Vil jeg miste GENS om jeg tar apotektekniker? Er det bedre å ta farmasi? Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 13. november 2020 Del Skrevet 13. november 2020 Jeg tok kontakt med mitt fylkes karriereveiledningssenter og fikk faktisk ganske god hjelp. Jeg er bare ikke så god på å finne ut av utdanningssystemet og alt dette rundt det. Du er sikkert smartere enn meg der. Google karriereveiledningssenter i ditt fylke og ring dem. Din kommune eller by og nav-kontor har kanskje også visse tjenester som hjelper til med å få oversikt over utdanningsløpet ditt og videre muligheter. Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 14. november 2020 Del Skrevet 14. november 2020 Vil tro du kan ta vg3 helsesekretær? Evt ta høgskole og bli farmasøyt, ville absolutt vurdert det. Kan jobbe både på apotek og sykehus, så du får litt mer å velge i. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå