jente1802 Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 Hei! Jeg har tenkt til å kjøpe meg bil for første gang, så jeg trenger litt hjelp. Kan ingenting om biler.. Har sett på Audi, golf og mini Cooper fra 2008 modell, prisen er mellom 40 000 - 60 000 kr.Hvilken bil er best til ei jente, som ikke kan om biler? Hvilken er mest praktisk, har minst problemer, ruster minst, er best å kjøre? Er det veldig dyrt å fikse på disse bilene hvis det skjer noe galt med de? Hvilken bil ville dere anbefalt? Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 13. november 2020 Del Skrevet 13. november 2020 Hold deg unna mini cooper ihvertfall, hørt er veldig mye feil på dem samt at det er bmw deler som koster. Ville gått for golf, masse deler tilgjengelig og reparasjon er som regel rimeligere enn audi Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 13. november 2020 Del Skrevet 13. november 2020 Ville ikke anbefalt noen av disse. Mini er "verdenskjent" for å være upålitelige og dyre og reparere. Audi og VW er bedre, men har ikke et voldsomt godt rykte på seg mtp. reparasjoner. Og Møller (norsk importør/merkeverksted) er viden kjent for sine høye priser. Jeg ville utvilsomt valgt noe japansk eller koreansk. Toyota, Mazda, Honda, Hyundai eller Kia er alle "sikre valg" med tanke på pålitelighet og driftskostnader. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå