Redaksjonen. Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 BMW viser fremtidens elektriske scooter Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 Denne var råstilig! Solgte min R1 etter at jeg fikk meg en Tesla. Alt det negative med fossilt fremdrift ++ ble bare forsterket ytterligere etter å ha kjørt EL. Prøvde en LiveWire, men det er noe med den som ikke frister. Trolig pga. liksomtanken. MC er tross alt 90+% følelser og 2% fornuft. Men denne scooteren, samt konseptet "Vision DC Roadster" skal sterkt vurderes dersom utseendet ikke tones ned altfor mye og prisen ikke virker idiotisk. 2 1 Lenke til kommentar
molna Skrevet 13. november 2020 Del Skrevet 13. november 2020 BMW har forstått at fremtiden er elektrisk og har kommet med mye kult denne uka. 1 Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 13. november 2020 Del Skrevet 13. november 2020 molna skrev (17 minutter siden): BMW har forstått at fremtiden er elektrisk Håper du har rett! 👍 molna skrev (18 minutter siden): og har kommet med mye kult denne uka. Jau, det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå